Євробачення: рекорди мобільних операторів України

Гості Євробачення активно використовували можливості українських мобільних операторів

Гості Євробачення активно використовували можливості українських мобільних операторів

Під час пісенного конкурсу в столиці послугами місцевого стільникового зв’язку скористалися представники майже сотні країн світу.

На час проведення Євробачення в столичній мережі Київстар зареєструвалося понад 8 тис. іноземців, повідомила прес-служба компанії. В день фіналу кількість "роумерів", які скористалися послугами цього оператора, зросла майже на 30% порівняно з аналогічним періодом 2016 року.

Упродовж 8-14 травня 2017 року в місцях проведення заходів іноземні гості Київстару наговорили 16 тис. голосових хвилин і відправили та отримали 13,5 тис. повідомлень. Вони також використали майже 68 ГБ мобільного інтернету – здебільшого на соціальні мережі та відеострімінг.

Найбільше навантаження, пов’язане безпосередньо з конкурсом, припало на базові станції (БС) Київстару, що обслуговували Міжнародний виставковий центр (МВЦ), фан-зони на Хрещатику і Софійській площі та КВЦ Парковий, де розташовувався хаб Євробачення. Голосовий трафік на цих БС за тиждень становив 1 млн хвилин, абоненти використали 3,3 ТБ мобільного інтернету, відправили та отримали 90 тис. текстових повідомлень.

В мережі Vodafone у період з 7 по 14 травня 2017 року перебували абоненти 89 країн світу, повідомила прес-служба оператора. За її даними, понад 50% усіх гостей з-за кордону, які відвідали у цей час Києв, скористались зв’язком Vodafone. Найбільш активно послугами зв’язку користувались мобільні абоненти з Великої Британії, США, Франції, Німеччини та Італії. Серед гостей були також представники Островів Кука, Тайваню та Екваторіальної Гвінеї.

Vodafone зафіксував на Євробаченні денний рекорд 3G-завантаження для України – 85 ГБ передала одна БС в МВЦ за один день. Це в 15 разів більше, ніж у звичайний день, зазначила прес-служба оператора.

Головним способом спілкування гостей конкурсу в мережі Vodafone став 3G-інтернет – понад 90% всього мобільного трафіку припало на передачу даних. В місцях проведення конкурсу абоненти використали 5 ТБ 3G-інтернету. Це дорівнює приблизно 24 добам безперервного перегляду Youtube, навела порівняння прес-служба Vodafone. Найбільше часу в інтернеті провели італійці, ірландці та іспанці. Найактивнішими в соціальних мережах були українці, поляки та австралійці. Гості з Австралії частіше, ніж інші постили інформацію у Facebook, а британці – ділились відео.

Vodafone розповів про триразове зростання SMS-активності своїх користувачів під час Євробачення. Абоненти надіслали 101 тис. текстових повідомлень. Найактивніше голосували Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Закарпаття та Полтава.

SMS на підтримку улюблених виконавців також надсилали українські абоненти в роумінгу. Загалом проголосували 2975 наших співвітчизників у 65 країнах. Найбільша кількість українських голосів надійшла з Туреччини, Польщі та Італії. Найвіддаленіші SMS від українців прийшли з Індонезії, Непалу, Південної Африки та США.

Перед початком Євробачення Київстар і Vodafone відзвітували про те, як вони готували свої мережі перед пісенним конкурсом.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: