Які іномарки з пробігом сьогодні вигідно імпортувати

Найвигіднішими для імпорту іномарками є автомобілі з бензиновим і дизельним двигуном до 1,5 літра

Найвигіднішими для імпорту іномарками є автомобілі з бензиновим і дизельним двигуном до 1,5 літра

Інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting підрахувала, які автомобілі з пробігом вигідно привозити з Європи в Україну за зниженим акцизним податком.

Виявилося, що результат вигідної покупки залежить аж ніяк не від типу і об'єму двигуна. А від індивідуальної моделі.

Дуже часто іномарки з пробігом із Західної Європи після всіх платежів за розмитнення виявляються дорожчими від вартості, аніж ті, які можна придбати на внутрішньому ринку України. Зворотна ситуація може бути з преміальними марками.

В AUTO-Consulting розрахували схему кінцевої вартості автомобіля з пробігом таким чином: початкова ціна машини в Західній Європі (від 2010 року випуску) + новий акциз + ввізне мито (10%) + ПДВ (20%). Для порівняння беруться аналогічні моделі, за модифікацією та роком випуску на вторинному ринку України.

1Так, наприклад, кросовер BMW X5 35i з бензиновим 3-літровим двигуном у Західній Європі починається від 19,5 тис. євро. Після розмитнення в Україні, його ціна виходить – 26,7 тис. євро. На українському ринку аналогічна модель починається від 28,5 тис. євро. Є невелика економія – трохи менше 2 тис. євро.

Інша модифікація BMW X5 50i з бензиновим 4,4-літровим мотором у Західній Європі стартує від 27 тис. євро. Після сплати всіх податків його вартість зростає до 47,3 тис євро. В Україні така само модифікація починається від 30 тис. євро. Переплачувати понад 17 тис. євро за автомобіль з Європи немає сенсу.

2Якщо ж розглядати варіант з купівлі седана BMW 5-series. То модифікація 520d з 2-літровим дизельним двигуном у Західній Європі починається від 9 тис. євро. Після сплати всіх податків ціна машини піднімається до 12,6 тис. євро. У нас же ця модифікація пропонується від 19,5 тис. євро. Добра економія – 7 тис. євро.

Модифікація 535i з бензиновим 3-літровим мотором пропонується в Західній Європі від 11,5 тис. євро. Після сплати податків на розмитнення ціна автомобіля в Україні становить 16,2 тис. євро. У нас же ця модифікація стартує від 24 тис. євро. Очевидна економія - трохи менше 8 тис. євро.

3Бізнес-седан Mercedes-Benz Е200 T CDI з дизельним 2,2-літровим мотором у Західній Європі з "гарним" пробігом у 300 тис. км коштує від 5,5 тис. євро. Після розмитнення в Україні його ціна зростає до 8,1 тис. євро. На українському ринку ця модель починається від 16 тис. євро. Економія – близько 8 тис. євро.

4Преміальний кросовер Porsche Cayenne з пробігом у модифікації GTS Turbo з бензиновим 4,8-літровим двигуном в Західній Європі пропонується від 28 тис. євро. Після сплати всіх податків, його вартість в Україні – 49,7 тис. євро. У нас же ця модель коштує від 37 тис. євро. Немає сенсу везти.

5Популярний позашляховик Toyota Land Cruiser з дизельним 3-літровим мотором у Західній Європі стартує від 17 тис. євро. Після сплати всіх податків його вартість в Україні складе 30,3 тис. євро. У нас ціни на цю модифікацію стартують від 26 тис. євро. Невигідно їхати за ним.

6Повнорозмірний кросовер Audi Q7 з бензиновим двигуном 4,2 літра в Західній Європі пропонується від 15,5 тис. євро. Після сплати всіх необхідних податків його ціна зростає до 31,4 тис. євро. На українському авторинку його вартість починається від 32,5 тис. євро. Сумнівна економія.

Ця ж модель, але іншої модифікації з 3-літровим дизельним мотором у Західній Європі продається від 37 тис. євро. Після розмитнення ціна кросовера складе 56,7 тис. євро. В Україні ця модифікація стартує від 29,5 тис. євро.

7Інший популярний кросовер, побудований на одній базі з Audi Q7 і Porsche Cayenne - Volkswagen Touareg з 3-літровим дизелем на авторинку Західної Європи пропонується за ціною від 13 тис. євро. Після сплати всіх українських податків його ціна зростає до 25 тис. євро. За цю модель на українському ринку б/у автомобілів просять аналогічну суму. Тому сенсу їхати за ним в Європу, як такого немає.

8Є сенс звернути увагу на Volkswagen Passat. У Німеччині його ціна з дизельним 2-літровим мотором починається від 4 тис. євро. Якщо ж його самостійно пригнати і розмитнити, то ціна виходить – 6 тис. євро. У нас за такий просять мінімум 10 тис. євро. Є сенс з'їздити.

9Один з найпопулярніших автомобілів, який імпортували в Україну до зниження акцизної ставки – Renault Megane з 1,5-літровим дизельним мотором у Західній Європі пропонується від 4,7 тис. євро. Після сплати всіх українських податків ціна на цей автомобіль буде – 6,4 тис. євро. В Україні такі продають від 9 тис. євро.

Варто також звернути увагу і на Megane з бензиновим 1,6-літровим двигуном. У Західній Європі він з пробігом коштує від 4,7 тис. євро. Після сплати податків в Україні, його ціна зростає до 6,8 тис. євро. На українському ринку уживаних автомобілів його можна знайти від 10 тис. євро. Економія очевидна.

10Не особливо вигідно їхати за Volkswagen Polo. Ця модель з дизельним 1,2-літровим мотором у Західній Європі пропонується від 4,5 тис. євро. Після сплати українських податків його ціна зростає до 6 тис. євро. На нашому ринку його ціна аналогічна.

Те ж саме і з модифікацією моделі Polo з бензиновим 1,2-літровим двигуном. У Західній Європі він коштує від 4,1 тис. євро. Після сплати податків в Україні його ціна буде від 5,6 тис. євро. У нас же 6-річний Volkswagen Polo пропонується від 6,5 тис. євро. Різниця несуттєва.

Найвигіднішими для імпорту іномарками є автомобілі з бензиновим і дизельним двигуном до 1,5 літра. Вигідний об'єм у сегменті бензинових двигунів – до 3 літрів, дизельних – до 2,5 літра. Але не всі моделі потрапляють під цю категорію.

Не варто забувати про те, що крім розмитнення, тим, хто захоче самостійно ввезти іномарку з пробігом з Європи доведеться витратитися на проїзд, харчування та проживання. Це в середньому 500-1000 євро.

Варто врахувати ще той факт, що початкова вартість в Україні і в Західній Європі, моделей з однаковими об'ємами двигунів, може сильно відрізнятися, залежно від стану автомобіля, комплектації і його реального пробігу. Старший аналітик ІК Арт Капітал Олексій Андрейченко вважає, що для українців головною умовою при виборі автомобіля з Європи буде бюджет, альтернатива серед нових і б/у автомобілів на внутрішньому ринку. Деякі моделі невигідно завозити, оскільки на вторинному ринку можна знайти дешевші варіанти. "От і будуть вибирати, зважаючи на бюджети й альтернативи", - каже аналітик.

Нагадаємо, за даними галузевої асоціації Укравтопром 2015 року в Україну ввезли 14,2 тис. іномарок з пробігом. За словами Андрейченка, в 2016 році очікувалося ввезення близько 30 тис. іномарок з пробігом. Але, оскільки запуск закону №3251 про зниження акцизів на старі іномарки в дію затягнувся на два місяці, плани довелося переглянути. Тепер аналітик вважає, що за підсумками року в Україні імпортних автомобілів з пробігом буде близько 20 тис. машин.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: