Carlsberg Україна підвела невтішні підсумки

Пиво втрачає популярність серед українських споживачів

Пиво втрачає популярність серед українських споживачів

Минулий рік став невдалим для другої за величиною пивоварної компанії країни Carlsberg Ukraine. Обсяги її продажу знижувалися в унісон з ринком, який продовжує своє вільне падіння.

Частка ринку Carlsberg Ukraine у 2015 році зросла на 1,4% і становила 29,6% у натуральному вираженні, повідомив генеральний директор цієї компанії Євген Шевченко.

"Темпи зростання ринкової частки у нас були найвищими серед великих гравців ринку", – зазначив він.

Carlsberg Ukraine – другий за обсягами виробник пива в Україні. Належить одному з найбільших в світі виробників пива датської Carlsbeg Group. В Україні володіє заводами в Запоріжжі, Києві та Львові. Основні марки: Львівське, Балтика, Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, Somersby, Guinness, Warsteiner, Grimbergen, König Ludwig, Арсенал, Славутич. У минулому році обсяг продажів Carlsberg Group склав 1,4 млрд дал, виручка $9,5 млрд. Фінансові результати української дочки не розголошуються.

Втім, темпи приросту частки Carlsberg Україна були набагато менше, ніж падіння ринку. Загальний продаж в країні знизилися на 17% - до 193 млн дал. А, отже, обсяги падали у всіх найбільших гравців.

Ситуація на пивному ринку країни погіршується з 2008 року, коли були випущені рекордні 330 млн дал. З того моменту ринок скоротився у півтора рази.

Генеральний директор галузевого об'єднання Укрпиво Галина Коренькова каже, що обсяги продажів знижуються через зниження купівельної спроможності населення, закриття близько 10 тис. точок малого роздрібу.

Негативно вплинуло на ринок та посилення регуляторного тиску, зазначає в. о. генерального директора "САН Інбев Україна" Денис Хренов. У період з 2014 по 2016 рік акцизний податок на пиво збільшився майже в 3 рази – з 0,87 грн за літр до 2,48 грн.

На падаючому ринку виробникам нічого не залишається, як виживати, відвойовуючи частку у конкурентів з допомогою маркетингу. Carlsberg прагне це робити за рахунок виведення нових марок. У минулому році в портфелі у української компанії з'явилися марки Kronenbourg 1664 і Львівське Robert Doms. Також компанія намагається компенсувати втрати за рахунок безалкогольних продуктів, зокрема, квасу.

Тим часом в спину гігантам дихають їх більш дрібні, але активні конкуренти. Засновник і CEO компанії Перша приватна броварня (четвертий за об`ємом продажів гравець ринку; ринкова частка у 2015 році, за даними компанії, 12,2%) Андрій Мацола каже, що навіть не дивлячись на падаючий ринок, йому скаржитися нічого.

Обсяг продажів компанії в минулому році зріс на 18%. "Ми прогнозуємо, що у цьому році ринок можливо впаде ще на 10%, але ми плануємо зрости ще на 6-12%", – упевнений Мацола.

Коренькова з Укрпиво погоджується з ним принаймні в одному – 2016-й буде для пивної галузі ще одним непростим роком.

Збільшення акцизу на пиво в 2 рази в 2016 році ще більше погіршить ситуацію і падіння виробництва в країні складе 20-22%, говорить вона.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: