Богдан підвів сумну статистику

За перший квартал 2016 року завод у Луцьку випустив тільки 10 автобусів
Фото: www.bogdan.ua

За перший квартал 2016 року завод у Луцьку випустив тільки 10 автобусів

Доходи від продажу автобусів і тролейбусів не дозволяють корпорації перекрити збитки через колапс ринку легкових автомобілів.

Українська автомобільна компанія Богдан Моторс завершила перший квартал з чистим збитком в 330 млн грн, що на 37% менше аналогічного періоду 2015 року, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Згідно фінансової звітності компанії, консолідований чистий прибуток за січень-березень 2016 року скоротився майже в 3 рази (до 40 млн грн) відносно аналогічного періоду 2015 року. Валовий прибуток Богдан Моторс склала майже 8 млн грн роком раніше було близько 42 млн грн.

Низькі фінансові показники прес-секретар корпорації Богдан Моторс Сергій Красуля пояснює стагнацією автомобільного виробництва в Україні.

Корпорація Богдан створена в 2005 році, її метою є реалізація масштабних інвестиційних проектів для створення в Україні виробництва автомобілів всіх типів. Богдан – єдина в Україні компанія, яка завдяки інвестиційній програмі побудувала автомобільні заводи в Черкасах потужністю 120-150 тис. автомобілів на рік і в Луцьку потужністю 6 тис. автобусів і тролейбусів на рік.

Директор з маркетингу групи компаній АІС Сергій Боровик вважає, що зниження фінансових показників Богдан Моторс було очікуваним. «Виробництво легкових автомобілів на заводі Богдан припинилося ще до початку кризи в 2014 році, а на виробництві автобусів далеко не вийдеш з урахуванням мізерного автобусного ринку, – говорить він, – об'єми дуже маленькі».

За даними галузевої асоціації Укравтопром, в першому кварталі простоювали багато автомобільні заводи, завод в Луцьку випустив тільки 10 автобусів. Варто зазначити, що Львівський автомобільний завод, який є конкурентом Богдана за січень-березень 2016 року не випустив жодної одиниці техніки.

Поліпшення фінансових показників стане можливим у другій половині року завдяки підвищенню попиту на тролейбуси та автобуси, вважає експерт у сфері транспорту Олександр Кава. "Це пов'язано з тим, що муніципалітети, як правило, у питанні закупівлі рухомого складу доходять до другої половині року", – говорить він. За словами Кави, тоді вони бачать скільки грошей у них залишається і скільки вони додатково можуть направити. У кращому випадку це буде 10-20 автобусів і тролейбусів в місяць.

Також компанія може поборотися за іноземні тендери. За словами Кави, Богдан Моторс експортувала 38 своїх тролейбусів у 2014-2015 роки в місто Люблін (Польща) та сертифікували їх відповідно до європейських вимог ЄС. "В експлуатації луцькі тролейбуси не поступаються тролейбусам Solaris польського виробництва", – пояснює експерт.

Красуля пояснює, що обсяги виробництва в цьому році будуть залежати від того, як буде розвиватися ринок. За його словами, стабілізація економіки і зростання ринку забезпечить запуск виробництва. "Сьогодні в тролейбусному напрямку ще є якісь замовлення, компанія виграє тендери і запускає виробничі потужності", – говорить він.

Плани по виробництву транспорту на поточний рік у компанії не оголосили. "На сьогоднішній день компанія докладає масу зусиль для надання якісної продукції, участі в тендерах, очікування програм стимулювання", – говорить Красуля.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Статті ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: