В українських магазинах зросла частка промопродажів - Nielsen

коментувати
Найбільше акцій пропонують на пиво, олію, дитяче харчування і шоколад
Наталія Кравчук / НВ

Найбільше акцій пропонують на пиво, олію, дитяче харчування і шоколад

За I квартал цього року частка продажів продуктів за допомогою промоакцій в роздрібних мережах досягла 27%, це на 10 в.п. більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року.

Про це стало відомо з аналітичного звіту Nielsen Promo Pressure.

Згідно з даними, найбільше акцій пропонують на пиво, олію, дитяче харчування та шоколад, а серед непродовольчих товарів: зубну пасту, засоби по догляду за обличчям, дитячі підгузники і шампуні для волосся.

Частка промо продажів непродовольчих товарів зросла на 6 в.п. до 38% в порівнянні з I кварталом минулого року.

З 10 промоакцій, які проводять роздрібні мережі, 8 – це знижки. Середня знижка на продукти харчування зросла до 20% (в 2015 році – 16%). Непродовольчі товари продають зі знижкою 23% останні 3 роки.

З урахуванням зростання українські показники все одно не досягли рівня насичення промоакцій, які є в країнах Східної Європи, де через промоакції проводять від 50 до 60% продажів категорій, а знижка становить 30%.

"Виробники не знайшли спосіб уникнути "промоспіралі", а саме як наростити обсяги продажів у висококонкурентному середовищі без інтенсивних цінових акцій. Ймовірно, якщо така тенденція розвитку збережеться, Україна досягне такого ж рівня обсягу продажів через промо як у країнах Східної Європи", – вважає Юлія Берегова, керівник аналітичного відділу консультування компанії Nielsen Україна і Казахстан.

Після того як ринок пропонує велику кількість акцій, покупця важко повернути до сприйняття регулярної ціни і утримувати рівень прибутка торгової мережі.

"Додаткові комунікації бренду допоможуть утримувати лояльність покупця і пом'якшити залежність від знижок", – зазначає Берегова.


Nielsen Holdings plc (NYSE: NLSN) – це глобальна компанія, яка надає послуги з вимірювання і поліпшення бізнес-результатів і є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі дивляться і купують. Nielsen входить до списку S&P 500 і проводить свої вимірювання в більш ніж 100 країнах світу, охоплюючи понад 90% світового населення. В Україні компанія присутня з 1995 року, і на даний момент у компанії працює більше 500 чоловік.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: