В Україні з’явилися нові можливості для інвестування - Перша шпальта

коментувати
У Nestle вважають, що девальвація створила, зокрема, для їх компанії, багато проблем: зросла вартість імпортної сировини і пакувальних матеріалів

У Nestle вважають, що девальвація створила, зокрема, для їх компанії, багато проблем: зросла вартість імпортної сировини і пакувальних матеріалів

Трикратне знецінення національної валюти створило економічні стимули для інвестицій у виробництво.

Це відкриває перед компаніями, в першу чергу малими та середніми, нові можливості, яких досі не було, йдеться у новому випуску програми Перша шпальта (ПШ).

Як зазначив у інтерв’ю ПШ Ансгар Борнеманн, директор Nestle  в Україні та Молдові, девальвація створила, зокрема,  для його компанії, багато проблем: виросла вартість імпортної сировини та пакувальних матеріалів. Також впав попит на продукцію компанії через зниження купівельної спроможності українців.

Все це спонукало Nestle шукати можливості для зниження собівартості, та збільшення попиту. “Ми намагаємося закупати все більше й більше сировини та матеріалів у середині країни. Пакувальні матеріали ми в переважній більшості намагаємося купувати в Україні”, – розказав топ-менеджер. Він зауважив, що компанія змінює складові своєї продукції, при цьому не порушуючи стандартів Nestle,  та продає її в менших за розміром упаковках.

Nestle також постійно веде переговори з існуючими постачальниками матеріалів щодо зниження ціни, шукає нових та допомагає українським компаніям модернізувати виробництво таким чином, щоб їх продукція відповідала вимогам швейцарської компанії.

"І що ще важливо, як тільки вони досягають цього, в них з'являється можливість постачати свою продукцію будь якому бізнесу Nestle по всьому світу", – каже Борнеманн.

Він переконаний, що завдяки тому, що через девальвацію продукція українських виробників стала більш конкурентоздатною у порівнянні з європейською, зараз відкриваються можливості для розвитку саме малих та середніх виробництв. І це цілком відповідає практиці розвинених країн. “Більшість товарів у Німеччині виробляється не BMW, Mercedes, а сімейним бізнесом. Компаніями у яких працює 15-20, іноді 150 працівників”, – резюмує Борнеманн.

Також у програмі дивіться спеціальний репортаж присвячений інвестиційній привабливості української аграрної галузі, та обговорення законопроекту про реструктуризацію банківських кредитів за провідними галузевими експертами.

Завершує випуск огляд економічних нових тижня від  спеціального кореспондента ПШ Майкла Щура.

Програма Перша шпальта виходить на каналі UA: Перший в партнерстві з журналом Новое Время

ВІДЕО

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: