Укрпошта має намір стати "українським Amazon"

Основною перевагою Ігор Смілянський вважає розмір мережі Укрпошти
Фото: itc.ua

Основною перевагою Ігор Смілянський вважає розмір мережі Укрпошти

Укрпошта прагне вийти на ринок електронної комерції.

“Певною мірою це буде Amazon. Наприклад, я хочу створити майданчик, на якому зможуть торгуватися українські компанії, малий і середній бізнес. Наганяти трафік на ваш сайт досить складно. Ми можемо створити власний електронний магазин, де різні виробники зможуть розміщувати свої товари“, - про це новий гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський розповів НВ Бізнес.

Він додав, що обсяг трафіку величезний. Просто до цього треба підходити як до бізнесу:

“Всі знають, що листоноші розносять ковбасу, гречку і так далі. Це можна все цивілізувати. Робиться нормальний каталог. Вам потрібно завтра шампунь, памперси і туалетний папір. Ви заповнили і на наступний день або через день вам їх привезли", - додав він.

До конкуренції глава Укрпошти готовий. Основною перевагою Ігор Смілянський вважає розмір мережі.

“У нас 11,5 тисяч відділень, це найбільша мережа в Україні. Більше немає і не буде. Обсяг досяжності цих клієнтів – це наша конкурентна перевага, яку ми повинні і можемо використовувати", - додав він.

Інвестиції гендиректор Укрпошти має намір шукати "всередині", за рахунок правильної організації витрат і вкладенні коштів в конкретні послуги.

“Ми почнемо заробляти, у нас з'явиться більше грошей, ми будемо більше вкладати. Зараз я розробляю фінансову модель, щоб зрозуміти, що ми можемо зробити за рахунок кредитних коштів, коштів міжнародних донорів, які теж готові інвестувати", - поділився Смілянський.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: