Українці економлять, щоб купити одяг

коментувати
30% зекономлених коштів українці витрачають на одяг
Фото: pixabay

30% зекономлених коштів українці витрачають на одяг

У першому кварталі індекс споживчої довіри Nielsen в Україні впав на 2 пункти – до 46 пунктів порівняно з 4 кварталом минуло року.

Індекс відображає настрої онлайн-респондентів і їх очікування від майбутнього.

За даними січня-березня, Україна займає друге місце серед песимістично налаштованих країн після Південної Кореї.

Глобальний індекс споживчої довіри залишився майже на колишньому рівні, набравши 1 пункт порівняно з останнім кварталом 2015-го.


Nielsen
Nielsen


Індекс складається з трьох показників: оцінки споживачами перспектив на ринку праці в найближчі 12 місяців, рівня фінансового благополуччя в найближчі 12 місяців і готовності витрачати гроші.

Експерт відзначають, що на падіння споживчого настрою вплинуло багато факторів.

"Безумовно, впливають політична турбулентність: зміни в українському уряді, протистояння серед політичних партій, повільні реформи і боротьба з корупцією. Додають тривоги очікування нової хвилі підвищення тарифів на комунальні послуги, а також малорезультативні зустрічі в урядових верхах щодо конфлікту на Сході. З позитиву варто відзначити курс гривні, який стабілізувався і прогнозоване зниження інфляції до 18% в цьому році, порівняно з 49% в 2015р", – заявила генеральний директор Nielsen Тетяна Безсмертна.

Більша частина респондентів в Україні не бачать позитивних перспектив у роботі, вважають своє фінансове становище неблагополучним і вважають, що зараз не найкращий час для покупок.

Збільшилася також кількість тих, хто вважає, що Україна перебуває в кризі. У першому кварталі цього року цей стан відзначили 97% опитаних, що на 2 п. п. більше, ніж кварталом раніше. 71% українець – що країна не вийде з кризи в наступні 12 місяців.


Nielsen
Nielsen


Кожен третій українець (32%) з числа опитаних заявив, що у нього не залишається зайвих грошей після покупки товарів першої необхідності (+5 п. п. порівняно з 4 кв. 2015).

Зекономлені гроші українці витрачають на одяг (30%) і виплату боргів (20%). Кількість тих, хто готовий відкладати заощадження, знизилась (-4 п. п. в порівнянні з минулим кварталом).

Nielsen проводила дослідження в 61 країнах, в 11 з яких рівень довіри виріс на 5 і більше пунктів. У 21 країні цей показник впав на 5 і більше пунктів.

Найвищий показник рівень довіри та оптимізму в Індії – 134 пункту, піднявшись на 3 пункти в порівнянні з минулим кварталом.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: