Українським авіаперевізникам відкриють нові маршрути

Низка авіаперевізників отримають дозволи на нові маршрути
Фото: Одеський аеропорт

Низка авіаперевізників отримають дозволи на нові маршрути

Комісія Державної авіаційної служби України розглянула питання про надання повітряних ліній і рекомендувала голові служби видати українським авіакомпаніям ряд приписів, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Компаніям Урга та Ейр Таурус рекомендують подовжити права на експлуатацію повітряних напрямків для перевезень в інших країнах. Компанії Дарт – видати дозвіл на виконання рейсів Київ-Тирана (Албанія) і чартерів в Тирану з Києва, Одеси, Харкова, Львова, Тіват (Чорногорія) з Харкова та Києва, в Бургас (Болгарія) з Харкова та Львова.

Мотор Січ отримає дозвіл на регулярні рейси з Києва до Львова та Одеси, а також зі Львова до Ужгорода. Компанія Браво – на регулярні рейси з Києва в Батумі (Грузія), Бургас, Пафос (Кіпр), Подгориці (Чорногорія), Лукку (Італія), Араксос, Іракліон (обидва-Греція) і Тиранові, а також у Бургас зі Львова та Харкова.

МАУ отримає призначення по регулярних польотів в Аліканте (Іспанія), Венеції, Мілана (Італія), Познань (Польща) з Івано-Франківська. А також в Батумі з Харкова. Крім цього, буде збільшено кількість польотів з одного до двох за маршрутом Львів-Мадрид (Іспанія) і з 12 до 21 рейсу за маршрутом Київ-Мінськ (Білорусь).

Дніпроавіа рекомендовано видати дозвіл на регулярні рейси в Єреван (Вірменія) і Кутаїсі (Грузія) з Дніпропетровська, а також у Бургас з Одеси. Авіакомпанія Yanair буде виконувати регулярні рейси в Тбілісі і Батумі з Одеси.

Таку комісію, за словами експерта авіаринку Сергій Хижняк, проводять раз на місяць для розгляду заявок авіакомпанії на використання нових маршрутів. Як він зазначає, якщо авіакомпанія отримала право на політ, то це не значить, що вона буде літати цим напрямком. Вони мають право тримати цей маршрут 12 місяців. Якщо за рік авіакомпанія не скористалася цим маршрутом, то Державіаслужба має право переглянути своє рішення і скасувати це право. "Ефективність використання цих прав на політ – 30%", – повідомляє Хижняк.

Для відкриття повноцінного рейсу необхідно близько 4 місяців. "Перш ніж його відкрити авіакомпанія повинна врегулювати комерційні та правові питання з іншою державою", – пояснює експерт. Європейські авіакомпанії, такі як EasyJet і Ryanair, перш ніж відкрити нові рейси планують, звідки взяти літаки на їх реалізацію, підв'язуючи навіть план отримання нових літаків, і думають про плани на рік вперед. Тобто, вони зараз працюють над отриманням польотів на літо 2017 року", – додає експерт.

Авіаперевізники знову просили розглянути питання про видачу їм направлень на польоти в Іран: UM Air – в Тебріз з частотою три рази на тиждень, МАУ – в Шираз з тією ж частотою. Але комісія не змогла набрати необхідної кількості голосів для видачі авіаперевізникам цих рейсів.

За словами Хижняка, українські авіакомпанії – це менш прогнозований ринок. У минулому році ринок падав, рейси закривалися. "А зараз вже третій квартал ринок показує зростання, авіакомпанії побачили ці можливості і почали подавати заявки на експлуатацію нових повітряних ліній", – підкреслив він.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: