Український e-commerce зростає швидше за всіх у Європі - інфографіка

коментувати
У минулому році онлайн покупки здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач у мережі
Фото: pixabay

У минулому році онлайн покупки здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач у мережі

Відповідно до звіту європейської Асоціації електронної комерції Ecommerce Europe, в минулому році зростання українського ринку e-commerce становить 35%, а загальна сума продажів перевищила мільярд євро.

Про це повідомляє Українська рітейл асоціація.

Згідно з дослідженням European b2c e-commerce report 2016, минулого року через інтернет реалізували товарів на 1,058 млрд євро. Роком раніше цей показник був на рівні 784 млн євро. Під час роботи врахували тільки продаж товарів, а даних про послуги в асоціації немає.

Покупку за допомогою інтернету здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач в мережі. Середній чек становив 286 євро, це на 20 євро більше, ніж, наприклад, в Болгарії. Для порівняння в Румунії – 786 євро, в Росії – 685 євро.

Лідером на українському e-commerce є Rozetka.ua з 23,6 млн відвідувань в місяць. За ним йдуть Allo – 3,5 млн відвідувань, ModnaCasta – 2,8 млн, Comfy – 2,6 млн і замикає топ-5 F.ua з 2,4 млн.

В цьому році, вважають експерти Ecommerce Europe, темпи зростання в Україні збережуться. За їхніми прогнозами, зростання становитиме 35%, загальна сума угод дійде до 1,429 млрд євро.

У Східній Європі Україна посіла третє місце за обсягом онлайн продажів. На перше потрапила Росія – 20,5 млрд євро, на друге Румунія – 1,5 млрд євро. Обсяги російського e-commerce сповільнилися і становили 6,6% в 2015 році порівняно з 31% роком раніше. Середній показник зростання у Східній Європі – 9,1%.

У минулому році європейські споживачі купили товари і послуги в онлайні на 455,3 млрд євро, це на 13,3%, ніж роком раніше. Покупки в інтернеті здійснювали 296 млн осіб.

Країни Західної Європи, як і раніше, залишаються найбільшими ринками e-commerce. У Великобританії онлайн продажі товарів і послуг принесли 157,1 млрд євро, у Франції – 64,9 млрд євро, в Німеччині – 59,7 млрд євро. При цьому 50,4% становили покупки матеріальних речей, а 49,6% – послуги.

Найвищі показники продажів в інтернет-гіганта Amazon. За 2015 рік в Європі він продав товарів на 24,2 млрд євро. У першу п'ятірку увійшли німецький Otto (6,452 млрд євро), Apple (3,75 млрд євро), британські мережі Tesco (3,7 млрд євро) і Home Retail Group (2,3 млрд євро).

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: