Український e-commerce зростає швидше за всіх у Європі - інфографіка

0 коментувати
У минулому році онлайн покупки здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач у мережі
Фото: pixabay

У минулому році онлайн покупки здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач у мережі

Відповідно до звіту європейської Асоціації електронної комерції Ecommerce Europe, в минулому році зростання українського ринку e-commerce становить 35%, а загальна сума продажів перевищила мільярд євро

Про це повідомляє Українська рітейл асоціація.

Згідно з дослідженням European b2c e-commerce report 2016, минулого року через інтернет реалізували товарів на 1,058 млрд євро. Роком раніше цей показник був на рівні 784 млн євро. Під час роботи врахували тільки продаж товарів, а даних про послуги в асоціації немає.

Покупку за допомогою інтернету здійснювали приблизно 10% населення – 3,7 млн українців, тобто кожен сьомий користувач в мережі. Середній чек становив 286 євро, це на 20 євро більше, ніж, наприклад, в Болгарії. Для порівняння в Румунії – 786 євро, в Росії – 685 євро.

Лідером на українському e-commerce є Rozetka.ua з 23,6 млн відвідувань в місяць. За ним йдуть Allo – 3,5 млн відвідувань, ModnaCasta – 2,8 млн, Comfy – 2,6 млн і замикає топ-5 F.ua з 2,4 млн.

В цьому році, вважають експерти Ecommerce Europe, темпи зростання в Україні збережуться. За їхніми прогнозами, зростання становитиме 35%, загальна сума угод дійде до 1,429 млрд євро.

У Східній Європі Україна посіла третє місце за обсягом онлайн продажів. На перше потрапила Росія – 20,5 млрд євро, на друге Румунія – 1,5 млрд євро. Обсяги російського e-commerce сповільнилися і становили 6,6% в 2015 році порівняно з 31% роком раніше. Середній показник зростання у Східній Європі – 9,1%.

У минулому році європейські споживачі купили товари і послуги в онлайні на 455,3 млрд євро, це на 13,3%, ніж роком раніше. Покупки в інтернеті здійснювали 296 млн осіб.

Країни Західної Європи, як і раніше, залишаються найбільшими ринками e-commerce. У Великобританії онлайн продажі товарів і послуг принесли 157,1 млрд євро, у Франції – 64,9 млрд євро, в Німеччині – 59,7 млрд євро. При цьому 50,4% становили покупки матеріальних речей, а 49,6% – послуги.

Найвищі показники продажів в інтернет-гіганта Amazon. За 2015 рік в Європі він продав товарів на 24,2 млрд євро. У першу п'ятірку увійшли німецький Otto (6,452 млрд євро), Apple (3,75 млрд євро), британські мережі Tesco (3,7 млрд євро) і Home Retail Group (2,3 млрд євро).

Журнал НВ
за спеціальною ціною

Передплата журналу Новое Время до кінця листопаду дешевше на 100 грн! Передплатіть зараз на 12 місяців лише за 559 грн.

Передплатити зараз
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: