У Starbucks забагато кав'ярень і зависокі ціни - аналітики Волл-Стрит

0 коментувати
 Кава Starbucks
Unsplash

Кава Starbucks

Аналітики Волл-Стрит вважають, що розширення мережі кав'ярень Starbucks та підвищення цін призводить до зниження прибутку американської компанії, повідомляє Reuters.

Доходи Starbucks зросли на 2% за останній квартал у порівнянні з 9% в 2015 році. Експерти пояснюють це тим, що компанія пожирає свій власний бізнес, відкриваючи щорічно по 700 нових кав'ярень лише в США. Американська мережа Starbucks налічує понад 14 тисяч закладів - це більше, ніж у McDonald's.

Президент дослідницької фірми Quo Vadis Capital Джон Золідіс вважає, що прибуток Starbucks падає через перевиробництво. Він також зазначає, що компанія невиправдано завищує ціни.

Ціни на каву в Starbucks торік зросли на 3,5%, в той час як мережа Dunkin 'Donuts підвищила вартість кави менш як на 1%, а McDonald's практично не змінював ціни на каву вже два роки.

Нагадаємо, що на Всесвітньому економічному форумі в Давосі мер Києва Віталій Кличко запевнив, що зробить все можливе, щоб мережа Starbucks зайшла в Україну. Та у Starbuсks заявили, що не розглядають варіант виходу на український ринок.

Передплатіть журнал НВ за спеціальною ціною

До кінця листопада дешевше на 100 грн.
Передплатіть журнал на 12 місяців усього за 559 грн.

Передплатити зараз
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: