ТМ «Торчин»: безпека - понад усе

коментувати
ТМ «Торчин»: безпека - понад усе

Іноді образне порівняння вражає більше, ніж навіть дуже високі абсолютні показники.

Наприклад, на підприємстві ПрАТ «Волиньхолдинг» працює близько 700 чоловік, які виробляють половину всіх соусів України! А якщо сказати: «Волиньхолдинг» - український рекордсмен по виробленню продукції на одного працюючого - це, погодьтеся, «чіпляє». А так і є: ніякий інший робітник - ні в металургії, ні в аграрному секторі, машинобудуванні та ін. - не виробляє (у грошовому еквіваленті) так багато, як на «Волиньхолдинг»!

З 2003 року підприємство входить в структуру світового лідера у виробництві продуктів харчування Nestle S.A. І є безперечним лідером на ринку кулінарії в Україні. Рідкісна господиня у приготуванні святкового олів'є обходиться без майонезу «Європейський», в приготуванні перших страв - без «Заправки для борщу», барбекю - без «Кетчупу до шашлику». Продукція випускається під торговою маркою «Торчин», що зайняла почесне місце на обідніх столах українців. Близько 10% виробленого товару експортується, у тому числі під ТМ «Maggi».

Перехід підприємства на корпоративні принципи управління бізнесом Nestle і значні інвестиції допомогли закріпити лідерські позиції і збільшити об'єми виробництва продукції ТМ «Торчин».

Філософія Nestle передбачає: головна цінність - це людина, розповідає директор підприємства Ольга Щербакан. - Отже, забезпечення безпеки - вимога номер один на виробництві. Це стосується як персоналу та відвідувачів фабрики, так і нашого споживача. Чіткі правила техніки безпеки (включаючи і санітарну безпеку) - альфа і омега виробничого процесу на «Торчині». Все починається з малого: чистий виробничий одяг щодня, постійна дезінфекція рук при переходах співробітників з приміщення в приміщення. І закінчується багаторівневим контролем якості сировини і готової продукції.

Підприємство повністю сертифіковано і відповідає вимогам світових стандартів якості. Впроваджено систему НАССР, що дозволяє гарантувати якість і безпечність продукції шляхом контролю у критичних точках по всьому технологічному ланцюжку.

У цехах працює вісімнадцять ліній сучасного обладнання відомих світових виробників.

Складський комплекс Nestle в с.Смолигів (введений в дію в 2010 р.) є одним з найбільших у Європі логістичних центрів для зберігання готової продукції та сировини. Його потужність становить 250 тис. тонн на рік. Реальний щомісячний оборот - 15 тис. палет з сировиною і готовим товаром.

Важливу роль в успішності бренду зіграли вдалі інновації. Зокрема - перехід на м'яку упаковку «дой пак» - зручну і так вподобану українськими господинями.

Основний обсяг сировини для майонезів, кетчупів, соусів (соняшникова олія, цукор, сіль, томатна паста, яєчні продукти, гірчиця, сухі овочі: буряк і морква) підприємство закуповує в Україні. Сушена цибуля, часник і паприка (солодкий перець) імпортується.

Фабрика в Торчині - одна з небагатьох в Україні, де для виробництва гірчиці використовують не традиційну сировину - гірчичний порошок, а натуральне гірчичне зерно. Це дозволяє зробити кінцевий продукт більш ароматним і зберегти в ньому максимальну кількість поживних речовин.

Високий рівень виробництва, інноваційний підхід, турбота про людину на ПрАТ «Волиньхолдінг» неодноразово відзначалися як керівництвом обласного та галузевого рівня, так керівництвом Кабінету міністрів. За роки існування підприємства сформувалася ціла плеяда співробітників, що отримали високі нагороди. Однозначно, колективу є чим пишатися. І, зрозуміло, є куди розвиватися. Немає сумнівів: ТМ «Торчин» продовжить радувати шанувальників бренду.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: