Rozetka звинуватила Київстар у нечесній конкуренції

Владислав Чечоткін вважає, що Київстар рекламується за рахунок Rozetka.
Фото: Олександр Медведєв / НВ

Владислав Чечоткін вважає, що Київстар рекламується за рахунок Rozetka.

Найбільший мобільний оператор рекламувався за рахунок найпопулярнішого електронного магазину, вважає його керівництво.

Власник Rozetka Владислав Чечоткін заявив, що Київстар підміняє трафік для своїх абонентів фіксованого доступу в інтернет. "Так виглядає сайт Розетка у користувачів домашнього інтернету від Київстар", - обурився Чечоткін банеру мобільного оператора, який закривав усю сторінку Rozetka.

Він висловив припущення, що Київстар фільтрує трафік і підміняє "під свої бажання" інформацію, яку запитували інтернет-користувачі. "Зараз показують свій магазин, потім будуть свої новини", - прокоментував дій Київстару Чечоткін. "Такого банера нема на сайті Розетка. Сторінка модифікована Київстаром", - додав власник Rozetka.

У своєму фейсбук-повідомленні він відзначив президента Київстара Петра Чернишова, який дуже активно коментує різні події у цій соціальній мережі. Однак керівник мобільного оператора не відповів на згадку про себе.

В прес-службі Київстару відповіли, що подібний показ реклами власного інтернет-магазину компанії був тестовим, він тривав два тижні та закінчився 20 серпня. "Інформаційні повідомлення можуть демонструватися не більше одного разу в сім днів", - пояснив мобільний оператор. Прес-служба зазначила, що подібна практика інформування клієнтів на базі їх інформаційних запитів широко використовується на світовому ринку. У клієнтів Київстару "завжди є можливість відмовитися від інформаційних повідомлень", але для цього потрібно подзвонити у кол-центр оператора.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: