Rozetka включила їжу та випивку

Інтернет-супермаркет Rozetka поповнив перелік товарів продуктами харчування та міцними напоями
Фото: Rozetka.ua

Інтернет-супермаркет Rozetka поповнив перелік товарів продуктами харчування та міцними напоями

Найбільший онлайн-продавець побутової техніки взявся за продаж продуктів харчування та алкоголю.

Інтернет-магазин Rozetka розширив перелік товарів, які пропонує на своїх віртуальних полицях, за рахунок продуктів харчування та алкоголю. Сьогодні відповідні повідомлення компанія розмістила на своїх сторінках у соціальних мережах.

Віднині у одного із найбільших вітчизняних інтернет-торговців побутової техніки можна замовити сухі сніданки, дитяче харчування, солодощі, міцні та безалкогольні напої.

Президент Української асоціації директ маркетингу (УАДМ) Валентин Калашник заявив, що Rozetka стає повноцінним маркет-плейсом. «У цієї компанії ключова компетенція – уміння створювати трафік споживачів. От власники товарів і купують цей ресурс», - прокоментував він вихід Rozetka на новий ринок.

За його словами, компанія пішла «єдино можливим шляхом розвитку». «Rozetka буде точно у всіх сегмента. Інше діло, що до неї не всі підуть», - підкреслив Калашник, маючи на увазі невеликий перелік їжі та випивки на згаданому інтернет-майданчику. На його думку, виробники та власники товарів охочіше звертатимуться до Rozetka тоді, коли з якихось причин самі не зможуть продати без посередників і комісій.

З керівником компанії Rozetka Вячеславом Чечоткіним зв’язатися не вдалося.

За даними УАДМ, станом на кінець 2014 року Rozetka володіла 40%-ю ринковою часткою в онлайн-продажах електроніки та побутової техніки, які сягнули $750 млн.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: