Режим економії. Росіяни перестають купувати одяг і торти

коментувати
Коливання курсу євро і долара, а разом з ними і цін на товари змушує росіян більш відповідально ставитись до покупок
Фото: pixabay

Коливання курсу євро і долара, а разом з ними і цін на товари змушує росіян більш відповідально ставитись до покупок

У своїх покупках жителі Росії почали економити. Про таке, наприклад, свідчать результати опитування, яке провела компанія Ipsos Comcon в I кварталі, повідомляють Известия.

Компанія з'ясувала, більше половини росіян перестали купувати собі одяг, а кількість тих, хто ще ходить по магазинах, знизилась.

Кожен другий росіянин скоротив свій бюджет на одяг і взуття. Економія виражається в тому, що вони або купують один раз на півроку, або взагалі нічого не купують.

За січень-березень цього року компанія запитувала у респондентів чи були у них якісь покупки за останні 6 місяців. 45% опитаних сказали, що купували одяг мінімум раз. Приміром, за аналогічний період 2015 року було більше – 50%.

Економія на взуття позначилась сильніше. Частина покупців за півроку становила 37%, це на 17% менше порівняно з опитаними в I кварталі 2015 року.

Тобто кількість тих, хто перестав купувати речі взагалі зросла. За звітній період їх стало 55%, коли рік тому було 50%.

"Коливання курсу євро і долара, а разом з ними і цін на товари змушує росіян більш відповідально ставитись до покупок: скорочувати витрати, шукати спеціальні пропозиції і знижки, змінювати улюблені бренди на ті, які можуть запропонувати кращу ціну", – повідомляє Ipsos Comcon.

Крім відмови, жителі Росії переходять на більш дешеві марки одягу і міняють місця покупок (з магазину – в інтернет або на ринок).

У I кварталі 2016 року відбулося помітне падіння покупок одягу марок середнього (з 34% до 30% опитаних) і високого (з 7% до 5%) цінового сегментів. Одночасно з цим купівлі марок низького цінового сегменту зростали (з 59% до 65%). При цьому 3% опитаних зізналися, що вони купили одяг про запас.


Ipsos Comcon проводить дослідження РосІндекс у містах з населенням понад 100 тис. осіб з річної вибіркою загалом понад 25 тис. респондентів.


Росіяни відмовляють собі не тільки в обновках, але і в солодощах. Як повідомляє РБК, за січень-травень виробництво тортів, тістечок та інших борошняних кондитерських виробів нетривалих термінів зберігання скоротилося на 1,1%.

При тому, що в Москві за вказаний період виробництво впало на 14,3% – до 11,7 тис. т, в Московській області – на 16,2% (до 8,3 тис. т), а в Санкт-Петербурзі – на 0,6% (до 6,7 тис. т).

За даними центру досліджень кондитерського ринку (ЦДКР), падіння пов'язане зі зниженням споживчого попиту вже більше року. Експерти вважають, що головними причинами цього є висока вартість і необхідність купувати цілий великий кондитерський виріб. Виробників тортів падіння попиту часто змушує зовсім припиняти виробництво.

"На відміну від сегментів виробництва випічки тривалих термінів зберігання, а також шоколадних і цукристих кондитерських виробів в сегменті тортів і тістечок працюють переважно компанії середнього і малого бізнесу, у яких немає такого запасу міцності, як у великих підприємств, і багатьом доводиться згортати свою діяльність", – зазначає виконавчий директор ЦДКР Єлизавета Нікітіна.

Тут як і у випадку з одягом, покупці починають замінювати улюблені ласощі. Росіяни стали купувати більш дешеві і придатні до тривалого зберігання кондитерські вироби.

В цілому за перші 5 місяців обсяги випуску кондитерських виробів в Росії зросли на 4% (до 1,35 млн т), зокрема печива, вафель і пряників – на 5,8% (до 562,7 тис. т), а шоколадних і цукристих кондитерських виробів – на 3% (до 631,4 тис. т).

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: