Професійні ресурси чи дошки оголошень

коментувати
Професійні ресурси чи дошки оголошень

В українському сегменті Мережі розгорнулася боротьба за позбавлення від шахрайських, "липових" і недостовірних з інших причин оголошень..

У цьому зацікавлені всі: покупці, власники нерухомості, професіонали ринку нерухомості та профільні портали. Викликають питання способи, якими цієї високої мети можна досягнути.

 

Чому ріелтори збираються йти з дошок оголошень

Для одних ресурсів - це реальна боротьба за інтереси відвідувачів. Наприклад, у розділі нерухомість на Est.ua доопрацьовуються тонкі налаштування сервісів. А інші ресурси використовують тренд, щоб збільшити свій прибуток. Причому роблять вони це за рахунок чесних професіоналів і навіть на шкоду покупцям.

Дошки, точніше їхні власники, забули що саме професіонали розміщували на них якісний контент, який і привертав покупців, тобто піднімали значущість дошок, сприяючи зростанню популярності й числа відвідувачів.

Найпоширеніший репресивний спосіб "очищення бази" на сьогодні - скорочення числа оголошень, які розміщуються безкоштовно. Переважно такі дії роблять звичайні дошки оголошень, зокрема дуже великі. Вже є приклади обмежень аж до одного оголошення на користувача. Таким чином власники дошок оголошень ставлять ріелторів перед вибором: більше платити за розміщення оголошень або повністю відмовитися від послуг таких ресурсів. Судячи з інформації з анонімних джерел, багато професіоналів ринку нерухомості готові прийняти рішення на користь другого варіанту - відходу від дошок оголошень. Зрозуміти такий вибір можна - ріелтори розміщують на дошках оголошень якісний контент, а натомість отримують постійне збільшення вартості публікації оголошень. І головне - мета не досягається, оскільки "качка" все одно буде розміщуватися,оскільки її призначення - дати потік дзвінків.

При цьому потенційні покупці нерухомості втрачають можливість побачити і порівняти більшість наявних пропозицій на дошках оголошень.

 
Куди можуть піти ріелтори і куди вже йдуть

В результаті процесу боротьби за чистоту бази оголошень про нерухомість, інтернет-ресурси в Україні зараз еволюційно поділяються на два види: дошки оголошень та професійні портали. Підхід перший - змусити користувачів платити більше, а професійні ресурси шукають шляхи вирішення проблеми якості оголошень іншими шляхами, недоступними для дошок, і не обмежують число безкоштовно публікованих оголошень. Наприклад, портал Est! запровадив сервіс модерування оголошень партнерами. На цьому порталі зібралося більше 11 000 професіоналів і Est! дав їм у руки потужний інструмент для самостійного і безкоштовного контролю якості оголошень.

Покупці за такого підходу отримують можливість обрати квартиру, будинок і будь-яку іншу нерухомість на одному інтернет-майданчику серед безлічі оголошень, за якістю яких стежать понад 11000 професіоналів.

У такій ситуації ріелтори з різних регіонів дедалі частіше говорять про необхідність налагодити співпрацю в рамках одного або декількох глобальних всеукраїнських майданчиків, без прив'язки до окремих міст чи громадських організацій. І, очевидно, що таким ресурсом може стати тільки професійний партнерський портал, а не дошка оголошень.

Природно, на такому ресурсі у ріелторів повинна бути можливість впливати на політику порталу.

 

Прогноз Est!

Найближчим часом відповідні домовленості будуть досягнуті. Наприклад, між спільнотою на Est! і засновниками цього проекту. Тим більше, що така можливість давно передбачена і постійно декларується.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: