Чи чекати українцям нових доріг - Перша шпальта

коментувати
Для того, щоб українські дороги стали такими як європейські потрібен трильйон гривень

Для того, щоб українські дороги стали такими як європейські потрібен трильйон гривень

В Україні потребують ремонту 97% вітчизняних доріг. І для того, щоб виправити цю ситуацію потрібні астрономічна сума в 1 трильйон гривень. Про це йдеться в сюжеті програми Перша шпальта, чиїм партнером є Новое Время.

На думку доцента Національного транспортного університету Олега Гостроверхого, дороги потребують щорічного фінансування в розмірі 50-60 млрд грн протягом 20 років.

В. о. голови Укравтодору Євген Барах зазначає в інтерв'ю програмі, що державний бюджет на розвиток дорожньої галузі зросла з 3,4 млрд гривень в минулому році, до 19 млрд гривень.

Втім, дещо ремонтувати держава вже почала, маючи в три рази менше грошей.

"В 2016 році тільки пряме фінансування з держбюджету становитьвже 6,5 млрд гривень. Додатково до цього не так давно було прийнято рішення Кабінету міністрів України за підтримки прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана ще на 5,4 млрд гривень. Крім цього, є альтернативні джерела – митні надпланові платежі, фінансування з місцевих бюджетів і 5-відсотковий акциз, – каже Барах. – В результаті ми виходимо на загальну планову фінансову суму близько 18-19 млрд гривень на 2016 рік. Якщо всі джерела запрацюють рівномірно, то ми зможемо забезпечити будівництво нових доріг в цьому році на рівні однієї тисячі сімсот кілометрів".

Раніше прем'єр-міністра Володимир Гройсман заявив, що українці скоро побачать, що дороги ремонтуються. В'ячеслав Міжарев, технічний консультант Європейського банку реконструкції і розвитку вважає, що Гройсман розглядає ремонт як спосіб швидкої політичної перемоги.

Але, для успішної реалізації проектів по ремонтах доріг, необхідно підготувати стратегічний план і дотримуватися його, відзначає експерт групи Реанімаційний пакет реформ Андрій Мартенс.

Крім того, дивіться в програмі спеціальний репортаж про те, чи можливо завантажити українські порти і що для цього необхідно зробити.

А також дискусію про те, як лібералізувати валютний ринок за участю керуючого партнера ІК Eavex Capital Дмитра Чуріна і шеф-редактора Фінансового клубу Руслана Чорного.

Завершує випуск рубрика Розбір польотів від спеціального кореспондента ПШ Майкла Щура.

Програма Перша шпальта виходить на каналі UA: Перший в партнерстві з журналом Новое Время.

ВІДЕО

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: