Освітній «бум» в Україні. Як бізнес підтримує талановитих студентів

Освітній «бум» в Україні. Як бізнес підтримує талановитих студентів

У Києві пройшла щорічна Всеукраїнська студентська олімпіада з кількісних методів у економіці KSE BrainChamp, яку організовує Київська Школа Економіки спільно з телеком-оператором "Київстар".

Для участі в олімпіаді, що проходила в 2 тури, з'їхалися більше 200 обдарованих студентів з усіх куточків України. Цього року подія завершилася відразу двома рекордами. По-перше, тріумфом КНУ ім Т. Шевченка: більшість переможців — студенти цього навчального закладу. По-друге, друге місце розділили між собою відразу шість чоловік — вперше за всю історію змагання.

Перше місце дісталося студенту IV курсу КНУ ім. Т. Шевченка Владиславу Соловйову. «Перемога в олімпіаді стала для мене приємною несподіванкою. Щиро дякую KSE за можливість взяти участь у такому цікавому заході і познайомитися з багатьма талановитими людьми. Також дякую компанії «Київстар» за підтримку таких освітніх проектів, як BrainChamp, що розвивають українську молодь», — ділиться враженнями юнак.

Вже третій рік поспіль захід проходить за підтримки компанії «Київстар». Як розповідає Наталія Дадівєріна, PR-менеджер по Центральному регіону компанії: «Київстар системно реалізує глобальну програму «Make Your Mark», спрямовану на підтримку талановитої молоді, яка в подальшому буде розвивати Україну і стане її інтелектуальною елітою. Тому ми стали партнером проекту Київської Школи Економіки».

Підтримка подібних проектів з боку одного з лідерів українського бізнесу має дуже велике значення. Вона якнайкраще підкреслює важливість освіти для майбутнього і молоді, і всієї країни.

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: