НБУ запустив онлайн-сервіс для отримання держпослуг

коментувати
Систему буду тестувати до 6 липня
Фото: pixabay

Систему буду тестувати до 6 липня

Національний банк України створює Єдину національну систему електронної дистанційної ідентифікації громадян та підприємств – BankID, повідомляє AIN.

З його допомогою українці зможуть дистанційно отримати адміністративні послуги державних організацій, які до нього підключаться. Приміром, можна буде взяти виписку з РАГСу, довідку про подану податкову декларацію або про склад сім'ї.

Поки до BankID підключилися Львівська міська рада, Міністерство юстиції та Єдиний державний портал адміністративних послуг.

Процес ідентифікації клієнтів здійснюють з допомогою баз інтернет-банкінгів комерційних банків. Власником і провайдером сервісу виступає держава в особі Нацбанку.

"НБУ буде виконувати лише роль транзитера інформації, тобто персональні дані клієнтів банків не будуть зберігатися для подальшого використання в комерційних цілях. Це зрівняє можливості гравців всієї банківської системи, що сприятиме розширенню кола банків – учасників системи", – заявили в регуляторі.

Послуги можна буде замовляти на сайті постачальника. Щоб її отримати потрібно буде ідентифікуватися в системі BankID. Потім йде перенаправлення на сайт сервісу, де той вибирає банк, який буде його ідентифікатором (станом на 8 червня 2016 року лише два банки співпрацюють з сервісом – Ощадбанк і ПУМБ).

Далі потрібно буде зареєструватися в системі онлайн-банкінгу свого банку і підтвердити перелік даних до яких надає доступ системі. Інформацію яку вимагатимуть від клієнта: ПІБ, стать, копії паспорта та ідентифікаційного коду в електронному вигляді, адреса реєстрації, контактний номер телефону і так далі. Користувач ідентифікується на порталі – і отримує потрібну йому послугу на державному сайті.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: