Нацкомісія дозволила Ахметову підняти ціни на зв’язок

0 коментувати
Щоби зменшити збитковість місцевого зв'язку, Укртелеком пролобіював підвищення тарифів
Фото: Укртелеком

Щоби зменшити збитковість місцевого зв'язку, Укртелеком пролобіював підвищення тарифів

Через місяць Укртелеком, який належить найбагатшому українцю, перегляне тарифи на голосову телефонію

Національна комісія регулювання зв’язку та інформатизації (НКРЗІ) переглянула граничні тарифи на місцевий зв’язок. Відповідне рішення відомство прийняло на своєму засіданні вчора, а розпочало працювати над ним ще на початку осені. Вступити в силу воно може лише після відповідної реєстрації в Міністерстві юстиції – приблизно за місяць.

Українцям слід очікувати двоетапного підвищення граничних тарифів. Ще до кінця цього року – в середньому на 10,6% для населення та бюджетних установ. З 1 січня наступного – ще на 21,2% для бюджетників, про що НВ Бізнес уже писав два місяці тому.

За підвищення розцінок на голосову стаціонарну телефонію виступив найбільший гравець цього ринку – Укртелеком. Станом на 1 жовтня цього року він обслуговував майже 6 млн ліній. За підсумками першого півріччя 2016 року Укрстат нарахував загалом по країні 7,7 абонентів фіксованого зв’язку.

Своє прохання Укртелеком, яким володіє СКМ Ріната Ахметова, обґрунтував зростанням інфляції та цін на електроенергію, теплоносії і на телеком-обладнання. Нові тарифи дозволять оператору наблизитися до рівня собівартості в місцевому зв’язку. В першому кварталі цього року обслуговування одного телефонного апарату (ТА) в місті коштувало 40 грн. на місяць. Абонплата для даної категорії клієнтів - 35 грн./міс.(тут і далі – без ПДВ). У селі різниця ще більша, повідомили НВ бізнес у прес-службі Укртелекому. Щомісячна підтримка ТА в робочому стані – 60 грн., а абонплата – 27 грн.

Другий найкрупніший гравець ринку – Vega, яким таком володіє Ахметов – назвав рішення НКРЗІ вимушеним, але необхідним. Генеральний директор цієї компанії Мурат Чинар повідомив НВ Бізнес, що перегляд тарифів дозволить зменшити збитки від даного виду зв’язку. "Говорити про зростання прибутку в даному випадку не випадає", - зазначив він.

Vega 62,5% свого доходу отримує від послуг фіксованої телефонії в бізнес-сегменті, тож підвищення тарифів для населення та бюджетників суттєво не вплине на дохід підприємства.

Київстар, який на сьогодні обслуговує 136 тис. корпоративних і 18 тис. приватних користувачів дротової телефонії, спокійно сприйняв рішення Нацкомісії. За словами директора з маркетингу Київстара Святослава Горбаня, цей вид зв’язку цікавить компанію лише як складова комплексного рішення для бізнес-клієнтів.

В Укртелекома за дев'ять місяців 2016 року кількість домашніх користувачів фіксованої телефонії зменшилася на 14,9% - з 5, 77 млн до 4,9 млн. У В2В сегменті падіння було повільнішим – на 4,5%, з 1,04 млн до 998 тис.

Станом на початок 2016 року Укртелеком обслуговував 5,46 млн активних ТА в містах та 1,08 млн – в селах. За підсумками трьох кварталів цього року в міській та сільській місцевості залишилося, відповідно, 5,1 млн і 900 тисяч клієнтів.

У Vega, повідомив Чинар, не розкриваючи кількісних показників, зниження телефонної абонбази склало 2,3% у бізнес-сегменті та 16,2% - серед фізичних осіб.

Ми у 2020 році. Як зміниться Україна?

Цього четверга, 15 листопада, відбудеться фінальна лекція НВ з циклу "Україна 2020. Що чекає країну"

Що можемо зробити ми, щоб Україна нарешті стала успішною країною?

Прийти на лекцію
Ukraine-2020

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: