Еволюція маркетингу в «маркетинг взаємовідносин»

коментувати
Еволюція маркетингу в «маркетинг взаємовідносин»

Що таке маркетинг або банк взаємин і навіщо він потрібен? Чому щирий і уважний нетворкінг є ефективним інструментом в бізнесі?.

Відповіді на ці питання отримали більше 300 топ-менеджерів і власників бізнесів, які стали учасниками першого мотиваційного майстер-класу ATTENTIONAL NETWORKING.

Автором майстер-класу виступив Іцик Аміель - світовий експерт з нетворкінгу. Він вже провів сотні мотиваційних майстер-класів у 48 країнах світу, і вперше Іцик поділився своїм досвідом та енергією 8 грудня 2015 року в столичному готелі Ramada Encore Kiev з українськими бізнесменами.

Про що говорив Іцик:

 

Про менталітет професійного нетворкера

Професійні нетворкери стають членами клубу. Клуби об'єднують людей зі спільними інтересами. Таким чином, у вас з'являється можливість обзавестися цілою системою контактів тільки завдяки тому, що у вас вже є щось спільне з цими людьми.

Професійні нетворкери вибудовують відносини раніше, ніж їм це знадобиться. Ви ніколи не знаєте, коли і хто стане вам у пригоді в житті.

Професійні нетворкери не стежать за рахунком. У щирому ефективному нетворкінгу відсутній принцип «я подзвонив йому перший, тепер його черга». Зателефонуйте ще раз, не чекайте своєї «черги».

Професійні нетворкери не намагаються вручити свої візитки всім і кожному. Зайти на захід, де є 300 чоловік, тільки з метою обміну візитками як можна з більшою кількістю людей – це не нетворкінг, це дурне і непродумане проведення часу. Якщо на такому заході ви познайомитеся хоча б з однією людиною, але ви встигнете з ним встановити глибокий зв'язок, ось це називається щирим ефективним нетворкінгом. Зверніть увагу: ваш мозок робить сортування за вас. Коли ви з'являєтеся серед тих же 300 людей, ви не бачите всі 300, ви звертаєте увагу лише на 10-15 людей – це ті люди, яких для вас вибрав ваш мозок, і знайомство з якими може принести вам відмінні дивіденди в майбутньому. Не варто натискати кнопку «delete», щоб видалити зроблену для вас добірку, краще піти і познайомитися з усіма. Якість, а не кількість визначає ефективність нетворкінгу.

 

Навіщо робити домашню роботу

Нетворкінг можна і потрібно планувати. Зараз простіше простого знайти майже будь-яку інформацію про людину в інтернеті, особливо в соціальних мережах. Припустимо, у одного з ваших клієнтів на сторінці в Facebook з'явилася новина, що він або вона отримали якусь нагороду. Звичайно, сотні інших поставлять лайки і напишуть поздоровлення в коментарях. So what? Як ви зможете виділитися з усього цього натовпу? Ось вам порада: запишіть у себе дату цієї події, ім'я людини і що сталося. Через рік напишіть цій людині, що «сьогодні виповнюється рік, як він або вона отримали нагороду» і ви хочете привітати з цією датою. Як ви думаєте, скільки ще людей додумається так зробити? Відповідь очевидна: ви один!

 

Кожен з нас – це бренд

Більшість людей впевнені, що розвиток персонального бренду необхідний виключно для людей шоу-бізнесу. Тим не менше, кожен з нас є брендом. Персональний брендинг – це те, як ми себе просуваємо на «ринку» іншим. Для побудови особистого бренду необхідно впровадження тих стратегій, які використовуються для побудови корпоративного бренду.

 

Три кити персонального бренду

Характер – це ваші цінності і переконання – те, що змушує вас думати, говорити і робити те, що ви робите. Персональний брендинг, якими вас люди бачать. Персональна репутація – те, що люди думають і говорять про вас.

 

Визначте свій бренд

Визначення бренду – це розуміння того, чим ви хочете займатися все своє життя. Для того, щоб визначити ваш бренд, спочатку визначте свої цілі, місію, бачення і слоган вашого бренду. Для цього, по-перше,розберіться в своїх сильних і слабких сторонах: які проекти вам подобаються найбільше, з якими клієнтами вам подобається працювати, яким ще навичкам вам потрібно навчитися. По-друге, визначте, до чого ви відчуваєте ентузіазм і бажання працювати: чому ви вирішили робити те, що ви робите, в яких сферах вам подобається, що вас дійсно засмучує, а що надихає, яке у вас хобі. По-третє, визначте фактори, які роблять вас унікальними: характер, амбіції, освіта, попередня кар'єра і т. д. В-четверте, визначте стан ринкового середовища: в якому стані економіка, де є попит на те, у чому ви найбільше сильні.

 

І наостанок

Нетворкінг - це не продаж. Нетворкінг - це дієвий інструмент, який ефективний не тільки для людей, які працюють в сфері фінансів або нерухомості. Це працює для всіх! Пам'ятайте: правильний нетворкінг може вивести ваш бізнес на міжнародний рівень. «Якщо у вас є контакти, вам не потрібні гроші», - як каже Іцик.

Майстер-клас ATTENTIONAL NETWORKING був організований за ініціативою компанії KA Group - оператора бізнес-заходів преміум-класу.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Компанії/Ринки ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: