Навіщо Microsoft "фейсбук для бізнесу"

коментувати

Соціальні мережі – прибутковий бізнес, подумав технологічний гігант і вирішив викласти за LinkedIn $26,2 млрд.

Новина про те, що Microsoft до кінця цього року купить соціальну мережу для професіоналів LinkedIn за $26,2 млрд збурила ІТ-спільноту. Ще не вляглися пристрасті про вихід з гонки смартфонів, в якій американська корпорація втратила $8 млрд, а тут – нова захцянка!

Сьогодні обидва співучасники процесу бадьоро пообіцяли закрити угоду до кінця поточного року. Microsoft запевнила, що "збереже культуру" найбільшої в світі мережі для бізнес-користувачів. Генеральний директор LinkedIn Джефф Уїнер залишиться на своїй посаді і підпорядковуватиметься безпосередньо Сатьї Наделлі, керівнику софтверного гіганта. До речі, для останнього це буде перша велика M&A-угода з часу його призначення два року тому.

Поки що він відзначився списанням збитків, коли Microsoft остаточно відмовилась від боротьби на ринку смартфонів, розпродавши активи Nokia. В цілому втрати від "мобільної забавки", яку придбав ексцентричний попередник Стів Балмер, сягнули $8 млрд.

З недавніх гучних придбань Microsoft можна ще згадати Skype. Злі язики підмітили, що як тільки найпопулярніший у світі безкоштовний відеомесенджер потрапив до рук софтверного гіганта, чомусь відразу почав набирати популярність… Viber! Не в останню чергу цьому сприяли збої у роботі Skype відразу ж після зміни власника.

Вочевидь, Microsoft не дають спокою успіхи Facebook, який довів, що на соціальних мережах можна добряче заробляти. Останній наробив великого шуму на ринку, коли купив сервіс обміну повідомленнями WhatsApp за $19 млрд. Варто відзначити, що й найбільша у світі соціальна мережа дивиться в бік бізнес-користувачів і розвиває Facebook for Business, однак у цій ніші до LinkedIn їй далеко.

Майбутній власник уже пообіцяв, що об’єднає LinkedIn із своїм хмарним сервісом Microsoft Office 365 і набором бізнес-інструментів Microsoft Dynamics. Обнадіює, що на відміну від невдачі з Nokia – коли цей колись беззаперечний лідер ринку мобільних телефонів почав втрачати ринок – Microsoft придбає LinkedIn "на підйомі". Його виручка за 2015 рік зросла на 35% і сягнула $2,9 млрд. Правда, збиток теж зріс – більше ніж у 10 разів! – з $15,7 млн у 2014-му до $166 млн за підсумками минулого року.

Заснована в 2002 році, соцмережа для ділового спілкування станом на червень 2016 року нараховувала "понад 433 млн користувачів (зростання за минулий рік на 19%) з 200 країн і регіонів світу". У штаті підприємства (з штаб квартирою в Маунтін-В'ю, штат Каліфорнія) – понад 9,7 тис. працівників. Офіси LinkedIn розташовані в 30 містах світу, в тому числі в Бангалорі, Пекіні, Чикаго, Дубаї, Дубліні, Гонконгу і Лондоні. Компанія надає свої послуги на 24 мовах.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: