Чому моя дружина не ходить в Укрпошту

коментувати

Нове керівництво найбільшого поштового оператора розповіло про наміри примусити усміхатися всіх своїх працівників у всіх 11,5 тис. відділеннях.

Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський сьогодні представив пресі нову команду управлінців найвищої ланки. Всі разом вони розповіли про те, як змінюватимуть це держпідприємство найближчим часом.

З дня свого призначення Смілянський вміло та майстерно ухиляється від питань про можливі скорочення персоналу та кількості відділень. Зараз нова команда витратить кілька місяців, щоби провести інвентаризацію, щоб зрозуміти, що до чого. Звісно ж, зараз є такі філії, які, за словами гендиректора, обслуговують лише 219 клієнтів і за місяць приймають-відправляють аж шість листів.

Як зазначив перший заступник гендиректора Олександр Перцовський, Китай прийняв стратегічне рішення розширити свою сервісну мережу за рахунок нових 10 тис. відділень у сільській місцевості. І не виключено, що в Україні доведеться не закривати збиткові філії в селах, а навпаки – розширятися.

Про рівень обслуговування Смілянський сказав коротко: "Ми заставимо наших працівників усміхатися клієнтам". За його словами, новий директор з персоналу – Олена Дрощенко – власне, тому й не змогла прийти на сьогоднішню зустріч, бо поїхала навчати своїх колег у регіонах.

Пам’ятаєте, чому листоноша Пєчкін був злим і недобрим? Бо в нього не було ровера. В Укрпошти є, звісно ж, і плани по переоснащенню свого транспортного парку. Наприклад, Смілянський згадав досвід Франції, де листоноші успішно використовують електромопеди. Автомобілі – це окрема велика багатомільйонна тема, і зараз нове керівництва ретельно вивчає її. Зокрема, чому за минулі пів року третина автопарку, яка числиться на балансі підприємства, не проїхала жодного кілометру. Відповідь проста – бо ці автомобілі існують лише на папері, а насправді їх або вже нема, або від них залишилися іржаві кістяки.

Значно полегшити роботу для працівників Укрпошти і, відповідно, підвищити рівень обслуговування має загальна комп'ютеризація. За словами нового ІТ-директора Сергія Галагана, лише 20% відділень компанії обладнані цією обчислювальною технікою. Правда, часто це – застарілі агрегати, родом ледь не з минулого століття.

Якщо у звичайних компаніях нормою є щорічна заміна комп’ютерного парку на рівні 20% від загальної кількості, то в Укрпошті ця цифра сягала 4-5%. Тільки на закупівлю комп’ютерів на всі 11,5 тис. відділень оператор мав би витратити, за попередніми підрахунками Галагана, 300-400 млн грн. Тому зараз ІТ-підрозділ ретельно вивчає, куди та яку техніку потрібно поставити. В села, переконаний Смілянський, потрібно ставити такі комп’ютері, які би не можна було використовувати вдома.

Гендиректор, звісно ж, говорив сьогодні про гроші. Про те, що до кінця року очікує розширити ліцензію Укрпошти, щоби збільшити перелік фінансових послуг. Він нагадав, що 40% усього доходу підприємство отримує завдяки виплаті пенсій і прийому комунальних платежів. Смілянський дуже вірить у народних депутатів, які, на його думку, до кінця року зможуть прийняти відповідний законопроект.

Керівник найбільшого поштового оператора розповів і про успіхи нової служби безпеки на підприємстві. Лише за два місяці вони окупили свою роботу, заощадивши під час закупок приблизно 50 млн грн. Смілянський зазначив, що працівники цього підрозділу змогли переконати деяких постачальників надати свої товари та послуги за ринковими, а не завищеними цінами. Вони також почали розбиратися з безвідсотковими 15-літніми кредитами – один із таких виписав сам собі один із регіональних керівників Укрпошти, на 2 млн грн.

Насамкінець, мабуть, варто відповісти на питання, винесене у заголовок. Важкий і нудний обов’язок зрідка відвідувати відділення Укрпошти у нашій сім’ї покладений на вашого покірного слугу. Дружина після кількох невдалих візитів заріклася, мовляв, туди більше ні ногою. І щоби вберегти свою прекрасну половину від нахабства, непрофесійності та марнування часу, доводиться, хоча би й зрідка, штурмувати цей оплот совковості. Отже, одну перспективну користувачку – а дружина, наприклад, любить купувати в інтернеті – Укрпошта вже втратила. Чи назавжди – питання відкрите.

Для мене першою ластівкою якісних змін стане день, коли дружина із задоволенням скористається послугами Укрпошти. А другою ластівкою – коли вона сприйматиме високий рівень обслуговування цього оператора, як щось звичне та необхідне. Що ж, зачекаємо кілька місяців чи, радше, кварталів.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: