Новий підхід або #FollowUkraine

коментувати

Чи знаете ви, що ми експортуємо в Канаду хокейні ключки та яхти? Це не жарт.

Але якщо серйозно то більше 70% українського експорту до Канади в цьому році – це продукція машинобудування та хімічної галузі, натомість більшість нашого імпорту з Канади становить вугілля та риба.

Звичайно за обсягом імпорт з Канади суттєво перевищує наш експорт, наприклад у першому кварталі 2016 року – це всього $6,1 млн, при цьому імпорт становив $50,9 млн. Варто згадати минулі роки коли ми мали експорт в Канаду обсягом $72,6 млн в 2014, та $30,2 млн в 2015.  Отже потенціал для росту є і в цьому напрямку ми активно працюємо! 

20 червня у м. Торонто, Канада відбудеться Канадсько-український бізнес форум участь в якому крім урядових делегацій братимуть більше 100 компаній з України та 300 з Канади. Найбільший інтерес з українського боку виявили представники агросектору, легкої промисловості, сфери ІТ та послуг. Мета форуму зблизити наші бізнес-інтереси, привабити канадські інвестиції в Україну та збільшити український експорт у Канаду.

Під час форуму крім презентацій заплановано B2B зустрічі між українськими та канадськими компаніями, SME – hub для малого та середнього бізнесу. Крім того, за підтримки фонду WNISEF, пройдуть – Made in UA Showcase - виставка оригінальних та унікальних українських товарів (дерев`яний велосипед, хокейні ключки, інтерактивний стіл, годинники, прикраси, одяг, взуття, солодощі та багато іншого), та покази колекцій одягу шести українських дизайнерів (Foberini, Olena Dats', Rito, Кристина Бобкова, Лена Голець, Людмила Кисленко), Fashion Ukraine, - зібрані кошти з яких, – будуть спрямовані на допомогу українським сиротинцям.

Наша мета показати цікаві товари, реальних українських виробників, презентувати очевидне, але досі невідоме. Мало хто знає, наприклад, що канадські хокеїсти грають українськими ключками! Саме тому працюємо над створенням позитивного іміджу українських виробників та розвитком їх експортного потенціалу.

Вперше бізнес-форум за участю урядових делегацій слугуватиме платформою для спілкування бізнесу та сприятиме промоції українських товарів. Такий формат заходу став можливим завдяки зусиллям наших партнерів –  Уряду Канади в особі проекту по підтримці розвитку торгівлі та інвестицій Канада-Україна (CUTIS), та посольства України в Канаді. Саме завдяки проекту CUTIS участь в форумі зможуть взяти декілька відібраних ними представників малого та середнього бізнесу, що виробляють різні українські смаколики, карамель, товари з кам`яної солі тощо.

Варто згадати і про Угоду про вільну торгівлю між нашими країнами, що готується до підписання вже у липні цього року. Канада - відкриє свій ринок для українських товарів на 99%. Незважаючи на те що угода є асиметричною, Україна також є цікавим і перспективним ринком для канадських продуктів агропромислової галузі, риби та морепродуктів.

Вірю що ця подія - це не лише шанс познайомити світ з українською культурою, підтримати стосунки з українською діаспорою, але і величезний поштовх для експорту українських товарів в Канаду та залучення канадських інвесторів в Україну.

#CanUAtrade #CanUAForum #MadeinUA #FollowUkraine #CUTISproject

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: