Роль Digital-технологій в HR

коментувати

Прогрес не стоїть на місці, й цифрові технології все частіше проникають у різні сфери бізнесу. Не є винятком і HR-процеси.

З кожним роком усе більше компаній автоматизують HR-функцію і тим самим спрощують і роблять більш ефективною роботу рекрутерів і менеджерів з персоналу. До професійного дня HR-спеціалістів (21 вересня) Міжнародний кадровий портал hh.ua публікує результати нового дослідження Digital у HR.

Як показало дослідження, дев’ять із десяти компаній автоматизували свої HR-процеси. Зокрема, завдяки такій автоматизації майже в половині випадків оптимізований кадровий облік і адміністрування персоналу, третина компаній спростили внутрішні комунікації та ще чверть почали ефективніше підбирати персонал.

Кожна сьома компанія використовує комп’ютерні та інтернет-технології з метою отримання більш точної HR-аналітики. І практично стільки ж мають змогу більш ефективно оцінювати і навчати персонал (у тому числі дистанційно), що дає можливість охопити максимальну кількість співробітників і мінімізувати витрати роботодавця

Тих, хто лише починає використовувати цифрові технології у своїй роботі, в першу чергу лякає їхня знеособленість, а вже потім — складність і висока ціна. А ось ті, хто вже встиг оцінити зручність цих інструментів, головними перевагами бачать точність і доступність даних (42% опитаних), можливість пов’язати між собою різні бізнес-процеси (39%) і керувати віддаленими співробітниками (35%), а також синхронізувати роботу HR-відділу з іншими бізнес-підрозділами (28%).

Серед набору digital-інструментів найчастіше компанії використовують джоб-сайти, соціальні мережі й онлайн-інструменти для оцінки кандидатів. Меншою мірою задіяні хмарні технології, системи моніторингу згадок компанії в соціальних медіа й ЗМІ, ERP- і ATS-системи, а також Big Data. Частіше HR-и користуються Desktop-версіями ресурсів, проте і мобільні версії стають доступними все більшій кількості спеціалістів.

Як показало опитування, ці інструменти дозволяють відстежувати і виявляти тривалість роботи в компанії і внутрішні переходи (у 29% випадків), виконання KPIs співробітниками (26%), воронку підбору (25%), а також залученість персоналу, термін входження у посаду і ROI HR-проектів.

Варто зазначати, що понад 90% представників компаній вважають украй важливим мати Digital стратегію для розвитку бізнесу, але лише кожна шоста компанія сьогодні може похизуватися її наявністю.

Майже половина опитаних зазначили, що в їхній компанії вже замислюються над створенням Digital стратегії найближчим часом, і ще третина не мають можливостей і ресурсів для її впровадження.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua в серпні 2016 року. В опитуванні взяли участь 312 представників компаній із різних регіонів України.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: