Як отримати користь з бізнес-туризму

коментувати

Вперше я поїхав в бізнес-тур в 2006 році. Тоді мені вдалося зазирнути за лаштунки компаній FedEX і UPS і привезти в Україну багато ідей для свого бізнесу. З того часу разом з колегами я побував в Starbucks, Amazon, Zappos, Target і інших відомих компаніях США.

Діловий туризм для мене став таким же корисним інструментом самоосвіти і розвитку, як тренінги, читання та спілкування з успішними людьми. Більш того, я впевнений: вкладаючи в бізнес-тури, власники компаній інвестують в українську економіку. І ось чому.

По-перше, екскурсія по компанії зі світовим ім'ям - це потужний генератор ідей для того, щоб змінити власний бізнес на краще. Під час туру береш участь в сесіях з топ-менеджментом приймаючої сторони, відвідуєш виробництво, спілкуєшся про секрети успіху з керівниками напрямків (HR, IT, business development). Ці люди стали частиною всесвітньо відомих бізнес-кейсів, і вони діляться з вами досвідом тут і зараз. Такий прикладний досвід і натхнення навряд чи отримаєш навіть в авторитетній бізнес-школі.

Наприклад, під час однієї такої поїздки я вперше подивився з іншого боку на управління клієнтським сервісом. У багатьох українських компаніях керують шляхом надмірного контролю всіх процесів. У провідних сервісних компаніях світу типу Starbucks все навпаки. Тут передусім - цінності, які поділяє кожен член команди. Звичайно, такий підхід вимагає від управлінців більше зусиль, але результат виправдовує вкладену працю.

І, по-друге, подібні поїздки - відмінний драйвер підприємницького потенціалу. При цьому не важливо, хто ти - стартапер або успішний бізнесмен. Саме тому я вважаю, що спробувати діловий туризм потрібно кожному. Для власників середнього українського бізнесу наочний приклад грандів - це таке щеплення від містечковості, завдяки якому можна спробувати вписати свій бізнес в світовий контекст. Такий нудний підхід до навчання буде особливо корисний для рітейлерів, рестораторів, гравців ринку ІТ і телекомунікацій. Загалом, всіх, хто надає сервіс і прагне бути найкращим у своїй сфері.

До речі, я належу до прихильників думки про те, що прагнення бездоганно обслуговувати клієнта обов'язково відіб'ється позитивно на українській економіці. Логіка проста: прагнучі стати еталоном якості, український бізнес рухає вперед ринок за рахунок розвитку конкуренції, розширення лінійки послуг, впровадження інновацій. Виграє тут пересічний українець, для якого загальноприйняті в світі стандарти сервісу в підсумку стають нормою.

Звичайно, бізнес-подорожі - це, скоріше, допоміжний інструмент освіти і розвитку менеджерів. При цьому його не можна назвати дешевим. Але для мене, як співзасновника великої компанії, він дуже важливий тому, що дає конкретний результат. Взяти хоча б індекс NPS або показник лояльності клієнтів. Вперше ми з партнером задумалися про його вимір після чергового бізнес-туру в минулому році. Вже скоро хочемо перейти від задумів до дії.

Після поїздки в Україну повертаєшся на емоціях, з потужним відчуттям підйому і мотивації. І ось це якраз той час, щоб дати дорогу новому рішенню і запустити Той Самий Проект, який змінить твій бізнес. І в перспективі - твою країну.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: