Що чекає на українське авіабудування

коментувати

Останнім часом держпідприємство Антонов багато заявляв про свої успіхи. Також чимало уваги було приділено тому, що компанія планує працювати без участі Росії.

Крім того, що підприємству потрібно замінити ряд деталей, чим воно займалося останні два роки, основна складність полягає в тому, що відкритим залишається питання з фінансуванням продажів. Раніше для цього використовували російську компанію Ільюшин фінанс. Це давало можливість продавати літаки під низькі відсотки, тим самим полегшуючи покупку закордонним замовникам.

Заміною цього фактора може стати державна підтримка зі зниженими процентними ставками. Це дозволить зробити українські літаки більш доступними.

До того ж, хоч у Антонова і залишилася спадщина від Радянського Союзу у вигляді зв'язків з країнами, де він був основним постачальником, тепер підприємству доводиться просуватися на ті ж ринки самостійно, без участі російських партнерів.

Зараз вже є вдалі приклади цього. Зрушення в Індії вже говорять про те, що Антонов може скласти конкуренцію на цьому ринку російським проектам. Наприклад, своїм літаком Ан-178 Антонов може почати самостійну конкуренцію. Ще один доказ цьому – проект з Саудівською Аравією, де українське підприємство представлене без участі Росії.

Україна – одна з небагатьох країн у світі, де є повний цикл літакобудування. Потрібно всього лише замінити деякі деталі. Але залишається питання розвитку галузі. В умовах кризи робити це надзвичайно непросто. Почати треба з малого – зниження процентних ставок на певний період. Це дасть поштовх до успішного розвитку галузі. Адже за рахунок фінансування оплачується оборотний капітал на десяток літаків вперед.

Також є надія на зростання економіки, яке дозволить вивести держзамовлення на більш високий рівень.

Зараз у замовників немає впевненості в термінах виробництва літаків Антонова. Всі ці кроки дозволять підвищити таку впевненість і покажуть, що підприємство може виконувати великі замовлення.

А по мірі того, як будуть налагоджені поставки, потрібно розвивати сервісні центри. Хорошим прикладом можна назвати ту ж Саудівську Аравію, де паралельно з виробництвом створюється сервісна база для всього регіону. Це дуже великий плюс.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Експерти ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: