Затримано учасника схеми розкрадання 81 млн грн на залізницю між аеропортом Бориспіль і Києвом

коментувати
Розшук екс-керівника підприємства Нацпроект Повітряний експрес триває - Холодницький
Фото: gp.gov.ua

Розшук екс-керівника підприємства Нацпроект Повітряний експрес триває - Холодницький

Спеціалізована антикорупційна прокуратура 2 вересня затримала учасника схеми розкрадання 81 млн грн Державного підприємства Нацпроект Повітряний експрес, отриманих державою за кредитним договором від Експортно-імпортного банку Китаю.

Ці кошти призначалися для будівництва залізничного пасажирського сполучення Міжнародного аеропорту Бориспіль з Києвом, повідомив 5 вересня голова Антикорупційної прокуратури Назар Холодницький на своїй сторінці у Facebook.

Затриманий є колишнім адвокатом. Його підозрюють в участі у заволодінні державними грошовими коштами шляхом здійснення їх виведення через підконтрольні фіктивні суб’єкти господарської діяльності, а саме у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205 та ч. 5 ст. 191 Кримінального кодексу України.

3 вересня Солом'янський районний суд Києва обрав затриманому запобіжний захід у вигляді утримання під вартою із можливістю вийти під заставу у розмірі 13 млн гривень.

"На теперішній час у цьому кримінальному провадженні повідомлено про підозру двом особам, в тому числі, колишньому керівнику державного підприємства Дяченку Г.В., у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України", - заначається в повідомленні.

Розшук екс-керівника підприємства Нацпроект Повітряний експрес триває.


Проект Повітряного експресу було розпочато у 2011 році. Він передбачав будівництво швидкісного залізничного сполучення для з'єднання Міжнародного аеропорту Бориспіль з Дарницьким вокзалом і метро Видубичі.

У 2011 році Повітряним експресом займалося Держагентство з інвестицій та управління національними проектами України під керуванням нині біглого Владислава Каськіва. Тоді ця структура підписала кредитний договір на суму $372,3 млн з Експортно-імпортним банком Китаю. Агентство сплатило страховий платіж і комісійні на суму понад $40 млн і встигло отримати перший транш кредиту в розмірі $52,1 млн. Ці кошти зникли. А після цього держава виплатила кредитору понад $20 млн.

За словами заступника міністра інфраструктури Євгена Кравцова, сума, яку спочатку заклали на реалізацію цього проекту, була фантастичною і нераціонально розрахованої.

Читайте також: Мінінфраструктури запропонувало дешевший варіант повітряного експреса

Крім того, експерти взагалі сумніваються у раціональності самого проекту. Екс-заступник міністра інфраструктури Олександр Кава каже, що виходячи із світового досвіду, місто зазвичай пов'язують з аеропортом залізничним сполученням при пасажиропотоці в 15-20 млн осіб на рік. Тобто в два-три рази більше, ніж сьогодні пропускає Бориспіль.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: