Власник взуттєвої мережі Carlo Pazolini загруз у боргах і заробив ув'язнення

коментувати
Власник взуттєвої мережі Carlo Pazolini загруз у боргах і заробив ув'язнення
4shopping.ru

Власник відомого взуттєвого бренду Carlo Pazolini російський бізнесмен Ілля Рєзніка опинився на межі банкрутства і заробив реальний термін практично за рік.

Як пише РБК, ще два роки тому про Іллю Рєзніка писали, як про успішного бізнесмена, який вирішив захопити увесь світ. 

Взуттєва мережа Carlo Pazolini, російський бренд з італійським звучанням, була на піку популярності у 2013 році. Тоді вона  налічувала 200 магазинів в Росії і управляла приблизно 50 роздрібними точками в Європі і США.

Проте санкції проти Росії і девальвація рубля не зіграла на руку бренду. Американська мережа компанії закрилася, а в Європі залишилося всього десять магазинів. За даними INFOLine-Аналітики, за 2015 рік продажі компанії знизилися з 8,5 млрд до 7,3 млрд руб., А частка на російському ринку, за даними Euromonitor International, - з 1 до 0,9%.

Вже у березні Альфа-банк звернувся до Арбітражного суду Москви з позовом про визнання Carlo Pazolini банкрутом, а на початку серпня почалися слухання у Високому суді Лондона про арешт засновника і співвласника мережі Іллі Рєзніка.

А у серпні 2016 Суд постановив заочно укласти Резника до в'язниці Пентонвілл на термін 1,5 року за "неповагу до суду". Суд також зобов'язав Резника компенсувати судові витрати Альфа-банку в розмірі $ 80 тис. 

Історія успіху Рєзніка бере свій початок у далекому 1992, коли 30-річний інженер-автомобілебудівник заводу Москвич вперше зайнявся бізнесом: почав імпортувати взуття з Італії. У 1995 році до імпорту додалася власна роздріб: був відкритий перший фірмовий магазин Carlo Pazolini. Самі магазини в той час вигідно відрізнялися від конкурентів: їх площа в 2-3 рази перевищувала стандартні формати, 300-400 кв. м проти 70-150 кв. м, а взуття продавалася в сегменті «доступною розкоші» - в самому верху середнього цінового сегмента. Через два роки зароблені на продажу італійського взуття гроші Резник вклав у власне виробництво: купив взуттєві фабрики в селищі Точкові, Кубинці (Московська область) і в Україні.

До 2005 року у Carlo Pazolini було вже 46 магазинів, а оборот компанії становив $ 65 млн. Однак потенціал імпортозаміщення був вичерпаний. Через зростання собівартості виробництво в Росії довелося закрити. Зараз Carlo Pazolini все взуття імпортує з Італії та Китаю.

Згодом Рєзніку в голову прийшла ідея вийти на міжнародний ринок. До 2007 року Резник відкрив два магазини в Празі. Мережа стала відкривати точки в країнах Балтії, в Україні і в Молдавії. У 2010 році відбулася знакова для компанії подія: відкрився магазин Carlo Pazolini в Італії.

У 2011 році Рєзнік почав відкривати магазини в Америці, вклавши «десятки мільйонів доларів». На одну тільки рекламу в США довелося витратити близько $ 10 млн. Всього за рік було відкрито 11 магазинів в Нью-Йорку, Іллінойсі, Мічигані та інших штатах. За два-три роки компанія планувала побудувати в Америці мережу, яку можна порівняти з російською. 

Проте сталося геть по-іншому. Через падіння рубля довелося згорнути бізнес в США ще в 2014. Закрилися і три магазини в Великобританії. Зараз в Європі у Carlo Pazolini залишилося всього десять магазинів: окрім Італії, є ще два в Чехії і один в Греції.

З Україною теж виникли проблеми: довелося закривати магазини в Рівному, Вінниці та Донецьку. 7 липня в Господарському суді Черкаської області офіційно стартував процес банкрутства Карло Пазоліні Трейдинга, який ініціював маловідомий приватний підприємець Артем Потапов, про що писало видання Деловая столица.

Бізнес на межі банкрутства, а розраховуватися із боргами за кредити треба. Чи вдасться бізнесмену виповзти з боргової пастки, покаже час.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: