Відновлення виробництва Іл-96 та Іл-114 буде збитковим для Росії - ЗМІ

коментувати
Літак Іл-114 не матиме багато перспектив ні в Росії, ні за кордоном

Літак Іл-114 не матиме багато перспектив ні в Росії, ні за кордоном

Програма відновлення виробництва модернізованих широкофюзеляжних літаків Іл-96-400М і регіональних Іл-114 буде не самоокупною, а швидше збитковою, пише російське видання Ведомости.

Опитані джерела видання і в російському уряді, і в Об'єднаній авіабудівній корпорації зазначають, що сума, яку витратять на літаки, жодним чином не окупиться.

У кожну з програм планується вкласти по 50 млрд рублів (близько $ 770 млн).

При цьому, за словами джерел видання, Іл-96-400М буде побудований в кількості 6-8 бортів, більшу частину з яких отримає спеціальний льотний загін Росія для транспортування російських чиновників.

Якщо все вийде, то Іл-114 виготовлять аж 100 бортів. Однак ні у одного, ні у іншого літака практично немає експортного потенціалу.

На думку співрозмовників видання, він може з'явитися тільки у регіонального літака, так як Іл-96 за ефективністю програє іноземним аналогам.

Джерела підтвердили, що майбутніх перспектив у літаків практично немає.

Нагадаємо, Антонов припинив співпрацю з підприємствами з Росії.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: