Велика німецька трійка об'єднується для розвитку мережі 5G, а Microsoft Renault і Nissan створюють хмарний сервіс – світові автоновини

коментувати
Дві людини заходять в електричний автобус Volvo на 2-ій Міжнародній ярмарку електричних автобусів у Берліні

Дві людини заходять в електричний автобус Volvo на 2-ій Міжнародній ярмарку електричних автобусів у Берліні

Топові автовиробники: Audi, BMW і Daimler вирішили об'єднати зусилля для того, щоб у майбутньому всі безпілотні автомобілі змогли безпечно їздити по дорогах загального користування
.

1Audi, BMW і Daimler займуться 5G

Німецька трійка Audi, BMW і Daimler об'єднують зусилля для розвитку стандарту зв'язку – 5G. Це дозволить машинам контактувати між собою і взаємодіяти з іншими об'єктами дорожньої інфраструктури. Повідомляється в спільному прес-релізі компаній.

Партнерами цього проекту також стали компанії Ericsson, Huawei, Intel, Nokia і Qualcomm.

Основним завданням коаліції буде рішення "ключових технічних та нормативних питань". У майбутньому очікується, що всі автомобілі будуть об'єднані в одну мережу, що зрештою дозволить безпілотним машинам пересуватися шляхами загального користування самостійно.

Сьогодні асоціація відкрита для співпраці з новими партнерами. Однак, про перспективи проекту поки не повідомляється.

Варто зазначити, що в серпні 2015 року BMW, Audi і Daimler купили картографічний сервіс Nokia — HERE, який дозволить німецьким концернам отримати всі необхідні технології для розробки машин на автопілоті. Сума операції становила 2,8 млрд євро.

Нагадаємо, в квітні цього року в безпілотну групу об'єдналися BMW, Intel і MobilEye. Слідом за ними, в липні в аналогічний альянс під назвою Self-Driving Coalition for Safer Streets увійшли Ford, Volvo, Google, а також таксі-сервіси Uber і Lyft.

2Microsoft Renault і Nissan створять хмарний сервіс

Франко-японський альянс Renault Nissan і американський IT-гігант Microsoft уклали угоду про співпрацю, в результаті якої спільними зусиллями розроблятимуть хмарний сервіс для автомобілів обох брендів.

Про це йдеться в прес-релізі альянсу

В основі нового продукту буде наявний хмарний сервіс Microsoft Azure.

Очікується, що в функціонал автомобільної "хмари" увійде зберігання всього обсягу інформації для навігації, можливість заздалегідь планувати маршрут зі смартфона або комп'ютера. А також можливість віддалено стежити за машиною, діагностика бортових систем автомобіля, обмін налаштуваннями між однаковими моделями і оновлення програмного забезпечення.

Крім цього, на базі Microsoft Azure буде реалізована система безключового доступу. Вона володітиме стандартним набором функцій: віддалений запуск двигуна, відкривання дверей і контроль кліматичної системи.

У майбутніх планах компанії Microsoft є розробка програми, що буде використовуватися тільки для автономних автомобілів. Таким чином, реалізуючи концепцію автомобіля-офісу.

Керівництво Renault Nissan відзначають, що платформа Microsoft Azure була вибрана не випадково.

Її обрали через такі причини.

Глобальність цієї системи дозволить охопити практично всю клієнтську базу альянсу.

Платформа підтримує декілька мов програмування і сама володіє широким набором інструментів для розробки. Що повинно суттєво спростити сам процес створення нової "хмарної" системи та її подальший супровід.

Планується, що перші автомобілі з такою системою з'являться на ринку вже через пару років. А вже до 2020 року в модельному ряду альянсу буде налічуватися близько 20 таких автомобілів.

3Cadillac закриє майже половину своїх автосалонів у США

Американський автовиробник Cadillac планує до кінця поточного року закрити близько 400 автосалонів, які не хочуть приєднуватися до нової програми розвитку дилерської мережі. Під скорочення потрапляють 43% від загального числа офіційних продавців, повідомляє видання Automotive News.

Нагадаємо, дилерська мережа Cadillac в США нараховує 925 автосалонів. Але, майже половина з них приносить вкрай малий прибуток. Минулого року на автосалони, які потрапляють під скорочення, довелося лише 9% від загального числа продажів.

Програма розвитку дилерської мережі Cadillac називається Project Pinnacle. Згідно з цією програмою, офіційні дилери повинні вкладати кошти у свій розвиток і привести бізнес у відповідність з новими маркетинговими стандартами.

Тим дилерам, які відмовилися від переформатування, компанія запропонувала відступні в розмірі від 100 до 180 тис. євро.

На сьогодні, до Project Pinnacle вже приєдналися 475 дилерських центрів, які забезпечують 83% від загального числа продажів. 80 автосалонів з цього списку, спочатку хотіли взяти компенсацію і закритися. Однак згодом змінили своє рішення.

4Автобуси Volvo будуть самостійно сигналити пішоходам

Шведський автоконцерн Volvo незабаром представить систему, яка буде сигналізувати пішоходу про наближення транспорту. В першу чергу вона буде призначатися для безшумних автобусів, повідомляє автомобільне видання Мотор.

Таким чином, автобуси на електротязі, в разі небезпеки, зможуть сигналити пішоходам самостійно.

Відеокамера, розташована в автобусі, буде відслідковувати переміщення пішоходів і велосипедистів і відтворювати їх на екрані в кабіні водія. При виявленні об'єкта автобус видасть звук в діапазоні частот, який не сприймається як галасливий.

У компанії відзначили, що цей звук не проникає через вікна з потрійним склінням. На відміну від низькочастотного шуму, який видають автобуси з дизельними двигунами.

Якщо ж водій або пішохід не відреагують на попереджувальний звуковий сигнал, то автобус видасть звичайний гудок.

Раніше повідомлялося, що в червні 2016 року компанія Google навчила видавати звукові сигнали, тестові прототипи своїх безпілотних автомобілів.

5Audi відкликає свої автомобілі в США

Близько 80 тис. автомобілів німецького бренду Audi потраплять під відкличну компанію в США через некоректну роботу зовнішнього освітлення, повідомляє портал The Car Connection

Проблема криється не в головній оптиці і навіть не в протитуманках, а в бічних габаритах. Відповідно до законодавства США, всі автомобілі, які їздять шляхами країни, повинні бути обладнані бічними габаритами: "помаранчевими" в передньому бампері і червоними в задньому.

У результаті з'ясувалося, що на моделях Audi A3, A4, Q3, Q7 і ТТ, ці бокові габарити не горять, коли вмикаєтья основне світло. Про це повідомляє Національне управління безпекою руху (NHTSA).

Це позначається на тому, що зменшується видимість автомобіля вночі і підвищується ризик потрапити в ДТП.

Тому всіх власників зазначених моделей 2015-2017 років випуску запрошують до дилерських центрів Audi. Причина несправності буде вирішуватися доповненням у програмному забезпеченні.

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: