Український стартап PromoRepublic отримав 500 тис. євро інвестицій

коментувати
Стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, що готові платити
Фото: ain.ua

Стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, що готові платити

Український стартап PromoRepublic отримав 500 тис. євро інвестицій і запустився в США.

Про це повідомляє AIN.

Це сервіс, який допомагає малому, середньому бізнесу і маркетологам створювати контент для соціальних мереж.

У цьому раунді команді вдалося максимально не розмивати частку засновників і попередніх інвесторів. Кошти були отримані за схемою convertible loan і їх частка буде залежати від оцінки компанії в кінці року.

Інвестиційний раунд проходив у два етапи. На першому в грудні 2015 року проект отримав 100 тис. євро від інвестора Пекки Koskinen, венчурного фонду Vendep та фонду інноваційного розвитку Tekes.fi.

Ці кошти були витрачені на підготовку до запуску на ринку США: перевірку каналів дистрибуції, вивчення попиту, поїздки в Америку для спілкування з місцевими підприємцями, клієнтами і партнерами.

"Ми побачили, що в США достукатися до малого бізнесу безпосередньо дуже складно - забиті всі канали, але сильно розвинений сегмент маркетологів-фрілансерів. І ми вирішили сфокусуватися на цьому вузькому сегменті і відшліфували продукт під їх потреби", - говорить співзасновник стартапу Максим Печерський.

Для американського ринку стартап зробить акцент на розвитку свого основного сервісу: технології створення контенту для соціальних мереж на базі свят, історичних фактів, місцевих подій і поточних трендів.

За словами Печерського, стартап тільки вийшов на ринок США, але вже зумів залучити більше сотні клієнтів, що готові платити. Команда також планує інтегрувати свій продукт з великими маркетинговими сервісами на зразок Hootsuite, HubSpot, Buffer та ін.

Другу частину раунду закрили минулого тижня. Лід-інвесторами виступили фінський інвестор Сампо Парккинен і український венчурний фонд Digital Future, сівінвесторами стали Пекка Коскінен, а також фонди Vendep і Tekes. Загальна сума другій частині - 400 тисяч євро.

Якщо стартап досягне певних показників прибутку і якості клієнтів, інвестори проведуть третю частину раунду - follow-up фінансування від Tekes до 1,25 млн євро на маркетинг і продажі.

"Спрацювало те, що ми називаємо "приміряти бізнес на себе": ми показали інструмент PromoRepubliс своїм маркетологам, і вони сказали "це якраз те, що потрібно для вирішення щоденних завдань",- говорить CEO інвестиційної компанії Digital Future Олексій Вітченко.

Нагадаємо, раніше український стартап, додаток для запуску живих аудиотрансляций одним кліком Roopor, обійшов 6 тис. конкурентів і отримав золото на конкурсі Publicis90 і 100 тис. євро інвестицій.

Також ще один український стартап, Ecoisme, виграв 100 млн євро в конкурсі найбільшого енерговиробників Франції.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: