Український стартап отримав 100 тис. євро інвестицій на міжнародному конкурсі

коментувати
Проект обійшов 6 тис. конкурентів
Фото: прес-служба

Проект обійшов 6 тис. конкурентів

Український стартап Roopor отримав золото на конкурсі Publicis90 і 100 тыс. євро інвестицій.

Проект обійшов 6 тис. конкурентів і став єдиним переможцем із країн СНД і Східної Європи, йдеться в повідомленні прес-служби.

Roopor – це додаток для запуску живих аудіотрансляцій одним кліком. Фактично, програма поєднує функціонал класичного подкасту і сервісу відеострімінгу.

"Із допомогою Roopor можна створювати власні аудіотрансляції з лекцій, музичних концертів, інтерв'ю, подій, а також приєднуватися до стрімів інших користувачів", – коментує Антон Гребенніков, співзасновник стартапу Roopor.

До свого 90-річчя великий світовий рекламний холдинг Publicis Group оголосив конкурс діджитал-проектів та стартапів Publicis90. 90 проектів, які подолали 3 етапу відбору, і мають найвищі шанси бути реалізованими і затребуваними на ринку, отримали інвестиції в розмірі від 10 до 500 тисяч євро і менторство з боку Publicis Group.

Зараз команда стартапу Roopor тестує і допрацьовує прототип програми. Попереду –розробка та запуск програми.

Нагадаємо, раніше український стартап Ecoisme виграв 100 млн євро в конкурсі найбільшого енерговиробників Франції.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: