Світові автоновини: Mercedes-Benz обігнав BMW, Samsung йде на авторинок Китаю

Світові автоновини: Mercedes-Benz обігнав BMW, Samsung йде на авторинок Китаю

цього тижня стали відомі результати автопродажів найбільших світових виробників. Проні показують, що попит на автомобілі в світі підвищується. Час згадати про самих амбітних планах..

1

Mercedes-Benz обійшов BMW з продажу.

За підсумками першого півріччя німецький автовиробник Mercedes-Benz продав більше автомобілів, ніж його основний конкурент у сегменті преміальних автомобілів BMW, повідомляє Bloomberg. Таким чином компанія вперше за 11 років наблизилася до того, щоб за підсумками року стати лідером сегменту.

За підсумками першого півріччя у Mercedes-Benz продажі виросли на 12%, (майже 1,007 млн автомобілів), тоді як у BMW темп зростання був на рівні 6% (986 тис. машин)

Нагадаємо, ще в 2005 році BMW відібрав лідерство у Mercedes-Benz в сегменті люксових автомобілів. Незабаром, керівництво останньої поставило перед компанією мету — випередити BMW і знову зайняти до 2020 року лідируючу позицію з продажу автомобілів преміум-класу.

Раніше, про намір стати лідером преміум-сегмента заявляла і Audi, відзначає Bloomberg. Продажі цього автовиробника в першому півріччі також зросли — на 5,6% до 953 тис. машин.

За підсумками червневих продажів у BMW показники зросли майже на 10% (до 189,1 тис. автомобілів), у Mercedes-Benz збільшилися на 11% (до 188,4 тис. машин), у Audi зросли на 7% (до 169 тис. автомобілів).

2PSA Peugeot Citroen самі себе викрили перекрученні даних про шкідливі викиди

Після торішнього "дизельгейту" від Volkswagen, багато автовиробників чули на свою адресу аналогічні звинувачення. У їх числі був і французький альянс, який звинувачували в заниженні рівня витрати палива своїх автомобілів.

Тому французский альянс PSA Peugeot Citroen був змушений провести додаткову серію тестів своїх автомобілів через звинувачення в недостовірності витрат палива, повідомляють Ведомости з посиланням на дані дорожніх випробувань альянсу PSA Peugeot Citroen .

Для з'ясування істини автовиробник вирішив провести додаткову серію тестів своїх автомобілів. Задля цього керівництво компанії запросило експертів з двох недержавних екологічних організацій Transport & Environment (T&E) і France Nature Environment (FNE), а також представників незалежної аудиторської компанії Bureau Veritas.

Із 30 протестованих автомобілів, кожен був оснащений мобільного вимірювальної установкою PEMS (Portable Emission Measurement System), яка не використовується при проведенні тестів з європейського циклу NEDC. Це відкидає можливість підтасування даних за допомогою будь-яких технічних засобів, за допомогою яких можна обдурити стандартне лабораторне обладнання.

Крім цього, в салоні кожного автомобіля, крім водія, було кілька пасажирів, багажне відділення було завантажено їх речами, а також для комфорту був включений кондиціонер. Після всіх підготовок, автомобілі проїжджали основними типами доріг – 25 км в місті, 31 км на трасі і 39 км по дорозі.

Далі, результати, отримані за допомогою PEMS порівняли з результатами, отриманими при проведенні лабораторних тестів на бігових барабанах. У звіті дослідників кажуть, що у кожному з випадків реальна витрата палива була вище заявленої. Мінімальне відхилення склало 1,2 літра, а максимальне – 2,7 літра на 100 км шляху. Це означає, що автомобілі в середньому споживають на 50% більше палива, ніж при сертифікаційних випробуваннях.

3Samsung інвестує у китайського виробника електромобілів BYD

Південнокорейський виробник смартфонів і мікропроцесорів Samsung Electronics стане володарем 4%-вої частки в китайському виробнику електромобілів BYD, купивши акції компанії на суму близько 3 млрд юанів ($450 млн), повідомляє газета Korea Economic Daily.

Керівництво Samsung підтвердило факт переговорів з BYD, одним з інвесторів якої виступає компанія Berkshire Hathaway мільярдера Уоррена Баффета. Суму інвестицій поки назвати не змогли.

У заяві Samsung зазначається, що партнерство між компаніями може зміцнити бізнес Samsung із виробництва мікрочіпів для автомобілів.

Завдяки інвестиції корейська компанія хоче вийти на найбільший автомобільний ринок світу. Нагадаємо, до 2015 року Китай випередив США і став найбільшим ринком електромобілів у світі. За підсумками першого півріччя 2016 року продаж автомобілів з електродвигунами в країні зріс більш ніж в два рази (до 170 тис. примірників). Проте уряд планує довести цей показник до 3 млн в рік до 2025 року.

4Росія, Казахстан і Білорусь скасовують мита на електромобілі

Євразійська економічна комісія (ЄЕК) прийняла рішення обнулити терміном на один рік ввізні мита на електромобілі для всіх країн, що входять в Євразійський економічний союз (Росія, Киргизія, Казахстан, Білорусь і Вірменія). Про це повідомляється на офіційному сайті комісії.

Міністр з торгівлі ЄЕК Вероніка Нікішина розповідає, що ставка мита на легкові електромобілі знижується з 17% до нуля, а на вантажні з повною масою до п'яти тонн з 15% до 5%. "Чи буде в майбутньому році продовжена ця міра залежить від розвитку ринку електромобілів, необхідної інфраструктури, а також від того, чи в країнах союзу запущено серійне виробництво электромобілів", - пояснила Нікішина.

Рішення комісії набирає чинності 2 вересня 2016 року, а припиняє свою дію у вересні 2017 року. В ЄЕК відзначають, що безмитне ввезення пошириться тільки на електромобілі і не має ніякого відношення до автомобілів з гібридними силовими установками.

Як повідомляють Ведомости, з ініціативою щодо обнулення мит виступила французька компанія Renault. Керівництво компанії також виявилося автором пропозиції щодо зниження ставки на ввезення комерційних автомобілів, які пересуваються на електричній тязі.

Нагадаємо, рішенням ЄЕК в РФ вже обнуляли ввізні мита на електромобілі з 1 лютого 2014 року по 31 грудня 2015 року. Тоді ставки знизили з 19% до нуля, і вони також стосувалися лише легкових автомобілів.

5Частка Volkswagen на ринку ЄС впала до мінімуму з 2008 року

У першому півріччі поточного року частка німецького автовиробника Volkswagen на європейському ринку впала до найнижчого рівня з часів фінансової кризи, повідомляє Financial Times.

За перші шість місяців частка Volkswagen на ринку ЄС знизилася до 11,2% порівняно з аналогічним періодом 2015 року, коли показник становив 12,1%. У 2010 році показники компанії перевищили цей рівень. При цьому нинішня частка Volkswagen на ринку є найнижчою з 2008 року, коли частка концерну була на рівні 10,4%.

Видання пов'язує такі показники з дизельним скандалом, який стався з автовиробником в 2015 році. За півроку на території ЄС було продано 875,38 тис. автомобілів Volkswagen, що майже на 1% більше, ніж за аналогічний період 2015 року, пише видання.

За даними Європейської асоціації автомобільної промисловості, на які посилається FT, за півроку продажу на ринку ЄС зросли майже на 10% (до 7,8 млн автомобілів).

Варто відзначити, що найближчі конкуренти Volkswagen Renault, Ford і Opel показали більш високі обсяги продажів у першому півріччі. Продажі Renault зросли на 15% (до 586 тис. машин), продажі Ford збільшилися на 5,4% (до 555 тис. автомобілів).

 

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: