Suzuki взяла підвищені зобов'язання

коментувати
Частка бренду в 2015 році зросла майже в 2 рази до 2,6%

Частка бренду в 2015 році зросла майже в 2 рази до 2,6%

Компанія заявила, що збільшить продажі з випередженням ринку в два рази.

Офіційний дистриб'ютор автомобілів SUZUKI в Україні АВТО Інтернешнл оголосив, що планує збільшити продажі нових автомобілів на третину в 2016 році, повідомляє аналітична група AUTO – Consulting з посиланням на офіційні дані компанії.

Таким чином компанія збирається продати близько 1,6 тис машин, коли в минулому році вдалося реалізувати 1,2 тис машин.

Частка бренду в 2015 році зросла майже у 2 рази до 2,6%(у 2014 році – 1,4%)

Зростання продажів пояснюється презентацією нового кросовера SUZUKI Vitara, який завоював титул "Автомобіля року 2016 в Україні" в класі малий кросовер. Також новий Suzuki SX4 збільшив продажі майже в два рази і зайняв 28 місце серед 367 всіх моделей. Модель Grand Vitara полюбили українці і продажу зайняло 23% в модельному ряду SUZUKI.

У 2015 році японська компанія SUZUKI піднялася на 9 позицій і опинилася на 14 місці в загальному рейтингу продажів. У 2016 році компанія SUZUKI планує наростити частку ринку майже до 3%. Основними моделями на ринку будуть міські кросовери Vitara і SX4, з травня планують поновитися постачання позашляховика Grand Vitara з екологічним стандартом Євро-5, а також нішевий сегмент займуть моделі Swift і Jimny.

Також зростання продажів бренду сприяли кадрові перестовки в компанії. "З появою нової глави компанії в Україні у SUZUKI змінилася цінова та маркетингова політика", - розповідає директор з маркетингу групи компаній  АІС  Сергій Боровик. За його словами, на даному етапі вони досить добре зміцнили свої позиції і досить рівно і сильно продовжують йти.

Примітно, що заявлені плани зростання продажів Suzuki в кілька разів вище прогнозів зростання ринку, який за прогнозами генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко складе 15-20%.

Втім, Боровик вважає, що плани японського бренду не такі вже завищені. "У SUZUKI в конкурентному середовищі найбільш доступні автомобілі", - додає Боровик. Він не заперечує, що показників щодо збільшення продажів на 30% компанія може досягти.

Нагадаємо, в лютому 2016 року лідером продажу автомобілів на українському ринку стала французька марка Renault – 429 автомобілів.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: