Мінінфраструктури посилить контроль за вагою вантажівок

коментувати
У Мінінфраструктури почали боротьбу з перевагою вантажів на автошляхах

У Мінінфраструктури почали боротьбу з перевагою вантажів на автошляхах

Міністр інфраструктури Володимир Омелян зажадав від керівництва портів не допускати в'їзду на територію портів перевантажених автомобілів. "Не допускайте в порти приватні і державні вантажі понад 40 тонн. Ви особисто не будете мати дороги, якими будете їздити. Тут чіткий взаємозв'язок", - заявив Омелян.

У Мінінфраструктури розповіли, що в рамках спільного плану дій між Укртрансбезпекою, Укравтодором та Національною поліцією, починаючи з 10 травня 2016 року в Одеську, Миколаївську та Херсонську області направлено додаткові групи інспекторів Укртрансбезпеки для організації цілодобової роботи пересувних вагових комплексів з метою здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів.

У міністерстві зазначають, що пересувні габаритно-вагові комплекси будуть встановлені на шляхах руху транспорту в напрямку морських торговельних портів і терміналів всіх форм власності.

Ваговий контроль – першочергова проблема українських доріг, без вирішення якої говорити про реконструкцію і відновлення мережі доріг абсолютно безглуздо, відзначає експерт у сфері транспорту Олександр Кава. Згідно з правилами дорожнього руху, проїзд автомобілів з фактичною масою більше 24 тонн по дорогах загального користування заборонений. Однак, на практиці вантажні автомобілі найчастіше перевозять 60, 80 і навіть 120 тонн. «Через це ніхто не може розпочати ремонт доріг, оскільки вони знищуються за сезон», - пояснює екс заступник міністра інфраструктури Роман Хміль.

На думку директора Центру транспортних стратегій Сергія Вовка, для вирішення цієї проблеми в першу чергу необхідно суттєво підвищити штрафи за перевантаження автомобілів. «У Європі більш жорсткі норми контролю і будь-яке порушення нормативу, будь то перевантаження або порушення нормативу по роботі водіїв вантажівок – це величезні штрафні санкції, які можуть навіть призвести до банкрутства приватного оператора», - каже Вовк.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: