Коломойський підготувався до супутникових телевійн з Ахметовим

Крім власних телекомпаній найбагатші українці прикупили ще й супутникових операторів

Крім власних телекомпаній найбагатші українці прикупили ще й супутникових операторів

Група 1+1 Медіа, підконтрольна дніпропетровському підприємцю, офіційно оголосила про купівлю Viasat – найбільшого в Україні оператора супутникового телебачення. Це посилить конкуренцію між двома найпотужнішими вітчизняними телегрупами – 1+1 і МГУ – і дасть поштовх для розвитку платного ТБ.

Сьогодні Viasat Україна оголосив про зміну своїх власників – шведська MTG продасть супутникового оператора Групі 1+1 Медіа, якою володіє Ігор Коломойський. Сторони не розголошують розмір угоди, зазначивши, що купівлю ще має схвалити Антимонопольний комітет. За неофіційними оцінками, Коломойський викладе за Viasat $15-20 млн без урахування боргів підприємства, які оцінити ніхто не взявся.

Виконуюча обов’язки генерального директора Viasat Україна Світлана Міщенко зазначила, що спільно з Групою 1+1 Медіа обидві компанії створять нові пропозиції на ринках ТБ і відео на замовлення (VOD).

Viasat Україна володіє двома платформами: супутниковою (DTH) і IPTV/OTT. До першої у свої кращі часи компанія підключила 150 тис. користувачів, але після втрати Криму та частини Донбасу абонбаза знизилась до 100 тис. Інтернет-телебачення Viasat запустив у спілці з Київстар наприкінці минулого року.

На думку опитаних НВ експертів, Група 1+1 Медіа покупкою супутникового оператора йде шляхом, який уже проторував головний суперник на ринку – Медіа Група Україна (МГУ). Ця компанія, підконтрольна через СКМ Рінату Ахметову, минулого року викупила у пакистанського підприємця Мохаммада Захура Xtra TV. Сервіс онлайнт-ТБ у СКМ уже був – це oll.tv.

Медіаексперт Олександр Глущенко вважає, що телеактив Ігора Коломойського готується до загострення конкуренції на ринку платного ТБ. Зараз проходить обговорення змін у законодавство про телепослуги, згідно з якими кількість каналів в універсальній програмній послузі знизиться щонайменше вдвічі. Відтак решту телеканалів можна буде кодувати на супутнику і продавати до них доступ. З огляду на безрадісну економічну ситуацію навіть такі люди, як Коломойський і Ахметов починають ставитися до своїх телеактивів, як до бізнесу, а не тільки як до важеля політичного впливу.

Директор з маркетингу Megogo Іван Шестаков намагання Групи 1+1 Медіа викупити найбільшу супутникову платформу назвав «цілком закономірними». За його словами, медіагрупи за своєю сутністю не тільки виготовляють контент, але й продають його. Тож в багатьох країнах успішно працює ланцюжок контент-канал-дистрибуція.

Іван Шестаков відзначив, що Група 1+1 давно виношувала наміри запустити власну відео-платформу, але навіщо будувати самому, якщо можна купити. Додатковою вигодою є ОТТ-сервіс для 810 тис. фіксованих інтернет-користувачів Київстара.

Представник Megogo підкреслив, що в Україні давно назріла потреба змінити рекламну модель телебачення на платну. Адже реклама за останні два роки суттєво просіла і утримувати дорогі збиткові активи стало занадто дорого.

Viasat Україна обслуговує приблизно 100 тис. користувачів супутникового телебачення, надаючи біля 110 каналів, а в новому ОТТ-сервісі – 130 телеканалів для користувачів Домашнього інтернету від Київстара.

До складу 1+1 Медіа входить 8 телеканалів — 1+1, 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС, 1+1 International, УНІАН ТБ, Ukraine Today та Бігуді, інформаційно-новинні майданчики ТСН.ua, УНІАН і Главред.info, а також інтернет-сайти Телекритика та Дуся.

Медіа Група Україна складається з телеканалів Україна, НЛО TV, Футбол 1, Футбол 2, Донбас, 34 канал, Сигма, підприємства Діджитал Скрінз (OLL.TV), продакшн-компанії Теле Про, Front Cinema, Допоможемо ТВ, сейлз-хауса Медіапартнерство і холдинга Сьогодні Мультімедіа.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: