Укравтодор шукає інвесторів на будівництво кільцевої дороги навколо Києва

коментувати
Укравтодор планує велике будівництво в 30 км від Києва
Фото: Укравтодор / Facebook

Укравтодор планує велике будівництво в 30 км від Києва

Держагентство Укравтодор направивпро своїх представників для пошуку інвесторів у Польщі. Якщо вони зазнають невдачі – це буде означати поразку для всієї галузі.

З 31 березня по 1 квітня представники робочої групи Укравтодору відвідають другий Всесвітній конгрес інноваційних кластерів в польському місті Домброва Гурніча. Там вони представлять інвесторам проект по будівництву Великої кільцевої дороги навколо Києва (ВКАД), повідомляється на порталі Укравтодору.

У в роботі конгресу візьмуть участь близько 260 представників бізнесу, наукової спільноти, органів державної влади та експерти з різних країн, Єврокомісії. Їх увазі запропонують близько 200 проектів інвестиційних кластерів. Укравтодор запропонує проект кластеру ВКАД.

Цей проект передбачає поєднання існуючих міжнародних і національних транспортних коридорів із залізничним, водним та авіаційним транспортом. А також створення поблизу ВКАД технопарків, машинобудівних заводів та будівництво нових промислових підприємств в Київській області.

"Зараз інвесторам цікаві проекти, які поєднують в собі безліч можливостей", – цитуються в повідомленні Укравтодору слова представника робочої групи по реалізації проекту ВКАД Володимира Рудого.

Проект ВКАД затверджено розпорядженням Київської обласної державної адміністрації від №1308 "Про заходи участі Київської області у проектуванні та будівництві Великої кільцевої автомобільної дороги навколо р. Києва" ще в 2007 році.

Екс-заступникинистра інфраструктури Олександр Кава пояснює, що він передбачає будівництво нової кільцевої дороги на відстані 30 км від Києва, з двома мостовими переходами через Дніпро загальною протяжністью понад 200 км.

В жовтні 2013 року уряд уклав договір з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) про залучення стратегічного партнера для будівництва та експлуатації ВКАД. Але наприкінці лютого 2015 року через економічну ситуацію в країні проект заморозили

Знайти охочих вкластися в ВКАД зараз теж буде непросто. За словами Кави, в умовах економічного спаду цей проект ніколи не окупиться, так як сьогодні пасажиропотік на цій дорозі дуже малий.

Експерт громадської ініціативи Реанімаційного пакету реформ Андрій Мартенс додає, що терміни окупності концесійної дороги становить 15-20 років.

"Це колосальні витрати", – говорить він, – потенційні збори, які зараз ми можемо стягувати з водіїв занадто низькі. А якщо ми піднімемо до рівня європейських – буде бунт".

Якщо цим проектом не зацікавляться, то іншими і поготів

Директор департаменту стратегії дорожнього ринку і автотранспорту Мінінфраструктури Роман Хміль зазначає, що ВКАД – це, напевно, найпривабливіший дорожній проект в Україні. Від того, як до нього поставляться інвестори залежить дуже багато. "Якщо цим проектом не зацікавляться, то іншими і поготів".

Мартенс додає, що провал ще раз нагадає Укравтодору, що дороги ніхто за нього не побудує. І що гроші краще шукати не на нові проекти, а на ремонт і утримання існуючих доріг.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

НЕ ПРОПУСТІТЬ

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Економіка ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: